י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

סגן ראש העיר ירושלים סייר ב'סיעור מוחות'

סגר"ע ירושלים יוסי דייטש סייר במרכז 'סיעור מוחות' בירושלים והביע התרשמותו מהמקצועיות הרבה • מנהלת בית הספר למקצועות העיצוב התקשורת והמדיה הגב' מ. שרביט ציינה כי "אנו נקדם מהלכים משותפים יחד עם עיריית ירושלים למען תושבי העיר"

סגן ראש העיר ירושלים סייר ב'סיעור מוחות'

סגן ראש עיריית ירושלים יוסי דייטש קיים סיור ממושך בסניף בית הספר למקצועות העיצוב 'סיעור מוחות' בירושלים והביע את התרשמותו הרבה ממקצועיות בית הספר שמכשיר מאות תלמידות.

בית הספר למקצועות העיצוב והתקשורת 'סיעור מוחות' עומד בכותל המזרח של עולם התקשורת החזותית כאשר תלמידות "סיעור מוחות" מבוקשות ביותר בענף ההכשרה המקצועית ובכל תחומי התקשורת החזותית והניו־מדיה.

שיטת הלימוד הנהוגה בבית הספר מבוססת על למעלה מ-30 שנות הוראה בתחום, תכנית הלימודים בבית הספר גובשה בהתייעצות עם מומחים בתחום מהארץ ומהעולם ולכולם הערכה והתפעלות אינסופית מהמקצועיות ומאופן התנהלות בית הספר. הלימודים מתבצעים במתכונת "סמי אקדמאית" ומותאמים לדרישות ההלכה ולהווי החיים החרדי.

בית הספר מכשיר מידי שנה כ-400 תלמידות אשר משתלבות בשוק העבודה אשר משווע לידיים מקצועיות בתחום.

במהלך ביקורו סייר דייטש בכיתת המחשבים המתקדמת של בית הספר וציין כי מדובר באחת הכיתות החדשניות ביותר שבהן נתקל.

דייטש שיבח את מנהלי בית הספר על פעילותם והוסיף כי ישנה חשיבות רבה להכשיר את התלמידות בצורה המקצועית ביותר תוך שמירה על גדרי ההלכה הנדרשים על מנת שתוכלנה לפרנס את ביתן בכבוד – כפי שמתבצע ב'סיעור מוחות'.

בישיבת עבודה שקיים סגן ראש העיר עם מנהלי בית הספר סוכם כי בית הספר יקיים מהלכים משותפים עם העירייה למען ציבור הנשים החרדיות. לבית הספר ניסיון רב בתחום הפקות הענק, כח אדם מיומן ומקצועי שיעמוד כולו למען עיריית ירושלים ותושביה.

הגב' מ. שרביט מנהלת בית הספר ציינה כי "הרב יוסי דייטש פועל רבות למען התושבים וגילה אוזן קשבת נחישות ורצון לעמוד לימיננו ולסייע. אנו נקדם מהלכים משותפים יחד עם עיריית ירושלים למען תושבי העיר".
סיעור מוחות סיור ירושלים תעסוקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד