י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

לא לבעלי לב חלש: צפו בשוטרי היס"מ מחטיפים מכות רצח לחרדים

זעם רב בעקבות תיעוד מההפגנה מול לשכת הגיוס אתמול, במהלכה תקפו שוטרי היס"מ באלימות רבה כמה מהמפגינים • "אני רוצה לראות אותם גיבורים גדולים מול מפגינים ערבים, כשיש ארגוני זכויות אדם שמתעדים דברים כאלה" • צפו בתיעוד המזעזע

צילום: יונתן זינדל פלאש 90
צילום: יונתן זינדל פלאש 90

זעם רב במגזר החרדי: אמש (א) בהפגנה שנערכה מול לשכת הגיוס על ידי קבוצת קנאים בעקבות עיכובו של בחור ישיבה שהוגדר כעריק, תועדו שוטרי היס"ם מכים באלימות רבה מפגינים חרדים, בברוטליות שגם ותיקי המפגינים התקשו לזכור.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לאחר שהצלם שלומי כהן הפיץ את החומרים ברשת - נוצרה סערה גדולה, והתעורר זעם במגזר על מפגן האלימות הנדיר.

"השוטרים הרשו לעצמם לעשות מה שבא להם בגלל שמדובר בחרדים", אומר ל'בחדרי חרדים' מנחם, אחד המפגינים, "אני רוצה לראות אותם גיבורים גדולים מול מפגינים ערבים, כשיש ארגוני זכויות אדם שמתעדים דברים כאלה".

צפו באלימות הקשה שהופעלה אמש


כזכור, לאחר שבסוף השבוע האחרון הפגינו מאות מאנשי "העדה החרדית" במחאה על מעצרו של תלמיד ישיבה מחסידות ברסלב, יתום מאביו, שבועיים בלבד לפני חתונתו, אתמול נעצר תלמיד ישיבה נוסף בלשכת הגיוס בירושלים.

בעקבות כך, עשרות מאנשי "העדה" הפגינו מחוץ ללשכת הגיוס ברחוב רש"י בבירה. על פי טענותיהם, הבחור עוכב במקום עד להגעת אנשי המשטרה הצבאית. כח משטרה עצר שלושה מהמפגינים, שניים מהם בגין תקיפת שוטרים וקטין נוסף בגין גרימת נזק לניידת.

מהמשטרה נמסר אמש כי "מול לשכת הגיוס ברחוב רש"י עדיין נמצאים עשרות חרדים שחלקם נשכבו על הכביש תוך נסיון לחסום את הציר. כמו כן חלק מהמפגינים אף ניסה להיכנס בכוח ללשכת הגיוס וכל זאת תוך שהם מגדפים את השוטרים וחלק אף תקפו את השוטרים. כוח משטרה שנמצא במקום פועל באיפוק אך יחד עם זאת בנחישות ובתקיפות כנגד אלו שמפרים את הסדר ותוקפים שוטרים".
אלימות יסמ מכות מפגין לשכת הגיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 141 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד