י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

נחשף: פרטים חדשים על הפגישה החשאית בין נתניהו להרצוג

ב"חדשות 2" נחשפו פרטים נוספים על הפגישה החשאית בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג. על פי הדיווח, השניים נפגשו ביום חמישי האחרון בביתו של איש העסקים ליאון אדרי בקיסריה

נתניהו והרצוג (יונתן זינדל, פלאש 90)
נתניהו והרצוג (יונתן זינדל, פלאש 90)

פרטים נוספים נחשפים הערב (שני) על הפגישה החשאית בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג. על פי דיווח ב"חדשות 2", השניים נפגשו ביום חמישי האחרון בשעות הצהריים בביתו של איש העסקים ליאון אדרי, שכן של ראש הממשלה בקיסריה.

עוד דווח כי בביתו של אדרי קיים חדר מיוחד שבו מקיים ראש הממשלה נתניהו פגישות חשאיות באופן פרטי. ממשרדו של ליאון אדרי נמסר בתגובה כי "אני לא מתייחס לחיי האישיים".

כזכור, עם הפרסום באולפן שישי על הפגישה בין השניים, הוכחש דבר הפגישה גם על ידי נתניהו וגם על ידי הרצוג, אך ההכחשה נלקחה בערבון מוגבל בעקבות גל ההכחשות לפני שלושה חודשים שהתבררו כלא נכונות כשאז התברר כי השניים קיימו פגישות רבות בניסיון לצרף את המחנה הציוני לממשלה.

ח"כ אראל מרגלית שהוביל את ההתנגדות על חידוש המגעים בין הרצוג לנתניהו אמר כי "לעבודה אסור לחזור לניסיונות חתרניים לתת יד להצלת נתניהו והממשלה הכושלת שלו. ממשלה שאיבדה שליטה על מחירי הדיור, הכלכלה, הביטחון האישי ובדרך לקראת התרסקות מדינית מול ארה"ב ובנות הברית של ישראל. כל אלה יחד עם חקירות רה"מ שעושה מופעי אינטימיות צבועה עם מערכות התקשורת זועקים לשמיים שאת נתניהו אסור להציל אלא להחליף. ובהקדם. כמו שסיכלנו ניסיונות דומים בעבר נסכל גם את הניסיון החתרני הזה להצלת נתניהו גם הפעם.

"את מפלגת העבודה צריך לבנות מחדש להנהגת המדינה. תפקידנו לאחד מחנה גדול שיחזיר את התקווה ויחזיר את הנהגת המדינה לדרך שפויה מנתניהו והקיצוניים שהשתלטו על הממשלה".
יצחק הרצוג בנימין נתניהו פגישה חשאית ליאון אדרי קיסריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד