י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אטימות: חייל חרדי הוטרד ונאלץ לשוב ליחידה

חייל חרדי המשרת בבסיס במרכז הארץ הוטרד והושפל על ידי חיילים ביחידתו כאשר חבריו צופים מהצד ולועגים לו. למרות המקרה הקשה, בצה"ל מסרבים להעבירו ליחידה אחרת ומאלצים אותו להמשיך ולשרת ביחידה בה הושפל

אילוסטרציה ( Abir Soltan / Flash90 )
אילוסטרציה ( Abir Soltan / Flash90 )

חייל חרדי המשרת בבסיס במרכז הארץ הוטרד והושפל על ידי חיילים ביחידתו, כאשר חבריו ליחידה עומדים מהצד ולועגים לו. כך דווח היום (שני) ברשת ב'. על פי הדיווח, החייל עבר התעללות נפשית ופיזית חמורה ביותר, זאת כאמור כאשר חבריו ליחידה עומדים מהצד, לא מסייעים לו ואף לועגים.

לדברי אביו של החייל, "הבן שלי ילד עדין. הם החליטו להיטפל אליו, הוא כבר התרגל לעבור התעללות, אגרוף פה, שם הטרדה". לדבריו, "המטרה היא להשפיל אותו. כל החיילים מסביב עומדים וצוחקים. הבן שלי מפחד ולא יודע מה לעשות".

על פי הדיווח, אחד המתעללים נפשט לעשרים ימי מחבוש, אך לדברי האב בצה"ל משתיקים את הפרשה. "לא יתכן שהוא ישוב לבסיס בו קרו הדברים האלו - כשכל החיילים נמצאים עדיין באותו בסיס. המפקד אמר לי שהוא לא מוכן להעביר אותו לבסיס אחר כי צריך אותו בבסיס הנוכחי. כולם ראו ואיש לא עשה כלום, איך זה יכול להיות".

מי שחשפה את הפרשה, העיתונאית הוותיקה כרמלה מנשה, צייצה בחשבון הטוויטר שלה את עיקרי המקרה: "חייל צה"ל חרדי, הוטרד והושפל ע"י חבריו שראו בכך לא יותר משיגרה של הומור. החייל המטריד נשלח לעשרים ימי מחבוש. החייל המוטרד מסרב לחזור לאותה יחידה. מפקדיו מסרבים לאשר לו לעבור. אם היה מדובר בחיילת היא לא הייתה נשארת. מה ההבדל?".

מנשה הוסיפה: "החייל לא רוצה להיפגש עם אותם חיילים שהיו עדים שתקו וצחקו. גם לא הזמינו מצ"ח למרבה האטימות. המפקד של אותם חיילים שמע על כך והזיל דמעות".
חייל חרדי הטרדה השפלה כרמלה מנשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד