א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

בשורה בבית שמש: 15 בנות התקבלו ללימודים

בשורה בבית שמש: 15 בנות התקבלו ללימודים

בשורה בבית שמש: 15 בנות התקבלו ללימודים

סוף לסערת האפליה בבית שמש: לפני מספר שבועות הבאנו את סיפורן של מספר משפחות ברמת בית שמש ג', שבנותיהן לא התקבלו לבית ספר בשכונתן.

לאחר שהגישו ערעור ועברו מסכת ייסורים מפרכת, הגיעה אתמול, יום שני, הודעה על כך ש"לפנים משורת הדין", הוחלט לקבלן לכיתה א'.

גם בעיריית בית שמש אמרו כי פעלו בכל דרך להסדרת מקומן של הבנות בכיתה א'.

לדברי ההורים ששוחחו עם בחדרי חרדים, מכיוון שהגיעו מגנים ספרדים, הוחלט שלא לקבלן לבית הספר של החינוך העצמאי שעדיין בתהליכי בניה בשכונה. "על אף שמדובר במשפחות תורניות", אמרו. בנוסף, סיפרו כי משפחות שכן התקבלו, נאלצו לעבור "ועדת צניעות" שתבהיר את אופי ההתנהלות של ההורים מול בית הספר.

היום, שלישי, יצאה הודעה לתקשורת וזו לשונה: בעקבות התערבות המחוז החרדי קיבלו היום 13 משפחות הודעה על קבלת בנותיהן לכיתה א בשנה הבאה.

מדובר בבנות ממוצא ספרדי שנרשמו לכיתה א של החינוך העצמאי ברמת בית שמש ג וקיבלו תשובות שליליות בחודשים האחרונים בעקבות מחסור במקום.

בעקבות פניות שהגיעו אל מנהל המחוז החרדי איציק זהבי, נכנס משרד החינוך לתמונה והורה לחינוך העצמאי העצמאי להגיע לפתרון הבעיה.

לאחר שיחות ודיונים במסגרתם הודיע משרד החינוך כי הוא לא מקבל את אי קבלת התלמידות ויש למצוא להן פתרון בכל מחיר, קיבלו היום הורי התלמידות הודעה על קבלתן.

יש לציין כי לפני כשבועיים כפה מנהל המחוז החרדי על סמינר נתיבות חכמה במודיעין עלית לקבל תלמידות שסורבו ולאחר איום בסנקציות כנגד הסמינר הודיעה ההנהלה לתלמידות כי הן מתקבלות.
משרד החינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד