כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

הפרטים המלאים: פגישת נתניהו והחרדים

לייבל'ה לא קטע את החופש בשביל לפגוש את ראש הממשלה, אבל נאלץ לקטוע אותו בשביל להכין מבזק מסכם

הפרטים המלאים: פגישת נתניהו והחרדים
לייבל'ה צילום: עיבוד בחדרי חרדים

אחרי הכתבים הדתיים ונציגי גלי צה"ל, לוחמי עיתון הבית 'ישראל היום' והאויב השמאלני מ'הארץ', הואיל ביבי קיסר בטובו להתייחס גם לנתיניו החרדים, והוא זימן אליו בהתראה של מהיום להיום את נציגי התקשורת החרדית, לסוגיה, לשבטיה ולענפיה.

מכיוון שלשכתו של רוה"מ צרה מלהכיל את 26 העיתונאים שהוזמנו ואישרו השתתפות, התקיים האירוע בחדר הישיבות של הממשלה. כאן המקום לציין את הרשימה המלאה של כלי התקשורת שלא הוזמנו לאירוע: הפלס, שעה טובה, המחנה החרדי, מרוה לצמא, זרקור ועלון כתה ג' בבית הספר השכונתי ברמת שלמה.

על האירוע ניצחה בגאון המקורבת החרדית שמינויה כיועצת לענייני נחשף על ידי לייבל'ה בעבר, רבקה פאלוך, כשאליה מצטרף ראש מערך ההסברה רן ברץ.

במשתתפים: מו"ל ועורך ראשי של אתר הבית, אנשי משפחה, בקהילה, קו עתונות, מרכז העניינים, המבשר, קול חי, יתד נאמן, יום ליום, קול ברמה, המודיע ואתר נוסף. לייבל'ה, שפגש את כל הרשימה הכבודה בשינויים קלים בבר מצוה שערך אך אמש האסטרטג קובי איזק, משוכנע שהיה עדיף לערוך את המפגש עם נתניהו באולמי בית ישראל, ככה החבר'ה לא היו מתלוננים על הרעב הממושך.

מי שבחר להבריז והעדיף חופשה משפחתית מהנה על פני נאום של הביביהו הוא המגיש המרכזי של 'קול ברמה' משה גלסנר, שצייץ תמונה מהיישוב אור הגנוז בו הוא נופש. מאידך, פרשן 'בקהילה' יעקב ריבלין ציין בציוץ כי ארבעה עיתונאים לא הוזמנו, לייבל'ה בדק ומצא - מדובר בארבעת מפעילי קו הנייעס החדש שטרם מוכר בלשכת רוה"מ. יש מצב שהם יזכו לתדרוך עצמאי וייחודי.

לעת עתה הפגישה נמשכת, ואף אחד מהחברים לא השכיל להבריח מכשיר סלולרי פנימה ולהדליף, ואולי בעצם אין ממש מה. לייבל'ה מבטיח להמשיך ולעדכן.
לייבלה נתניהו רבקה פאלוך תקשורת חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד