ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

מפגיני 'הפלג' מטורפים, הם האויב שלנו

הם לא יוצאים לרחובות כדי למחות על הגיוס או לזעוק 'נאצים', הם יוצאים כדי להפגין נגד גדולי ישראל וההנהגה החרדית • דב אייכלר על הפגנות הגיוס המתחדשות

הפגנה מול לשכת הגיוס שלשום. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
הפגנה מול לשכת הגיוס שלשום. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אין מילה אחרת מטירוף כדי להגדיר את מה שקורה בימים האחרונים בירושלים. אלפי חרדים מפגינים נגד מעצרים של בחורי ישיבה - סתם כי הם רעים משועממים ומטורפים.

ההפגנות האלה הזויות. אין שום טעם לערוך אותן. לרוב העצורים רחוקים מאוד מלהיות בני ישיבה וגם אם כן - הייתה להם אפשרות להסדיר את מעמדם כבני ישיבה. הגעתם למצב עריקות היא רשלנות במקרה הטוב או אנרכיזם טהור בשם התורה במקרה הפחות טוב.

רבבות החרדים שמתייצבים כחוק בלשכות הגיוס כדי להסדיר את מעמדם כבני ישיבה - הם לא פחות תורניים מהפלגים הקיצוניים חובבי המכות וקריאות נאצה כלפי שוטרים, חובשים וכל מי שלובש מדים.

הם רעים ומטורפים. כן. לצד היותם חרדים הם גם רעים ומטורפים. צריך לומר זאת ביושר חרף הנטייה להגן על בני השבט. (תיכף נגיע לזה) האנשים שמפגינים בימים אלו ברחובות עושים דבר רע. נזק לעצמם. לא לתדמית החרדית שכבר אין איפה ואיך להזיק לה. היא כבר מזמן התפגרה.

עד כמה באמת אנחנו בני שבט אחד, אם מועצות גדולי התורה של הליטאים, הספרדים והאשכנזים בצד אחד, והם כמו (או בעיקר) מפגינים נגדם - בצד השני?

אם המפגינים היו יכולים לצעוק את מה שהם באמת רוצים לומר בהפגנות הם היו קוראים בשמות הרבנים שנגדם הם יוצאים לרחובות במקום 'נאצים', את זה כבר כולם יודעים. הם לא מפגינים נגד מדינת ישראל או נגד גיוס בחורי הישיבה. אדרבה. הם היו רוצים שבחורי הישיבה כולם יגויסו בכח, כדי שלא יהיה אפשרי לחיות בצורה לגיטימית בישראל.

הם הכריזו מלחמה גלויה ברוב החרדי, המיינסטרים השפוי שרק רוצה לשרוד כאן, נדמה שכמו מדינת ישראל, שמתמודדת עם אוייב חיצוני מבפנים, כך גם ההנהגה החרדית כיום, מתמודדת עם אוייב אמיתי שרוצה להשמיד אותה מבפנים.
הפגנה לשכת הגיוס חרדים מטורפים הפלג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 81 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד