ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

מה נלבש כשייגמר הקיץ? הצצה לקולקציות סתיו

הקיץ אמנם בעיצומו אך בחנויות כבר ניתן לראות ניצנים של קולקציות הסתיו • אז מה נלבש בעונה הקרובה? קבלו הצצה לפני כולם • עכשיו רק נותר לחכות לטמפרטורות שירדו וללחות שתפוגג

מה נלבש כשייגמר הקיץ? הצצה לקולקציות סתיו

לעולם האופנה חוקים משלו ושבחוץ הטמפרטורות עולות, על הקולבים בחנויות מוצגים קולקציות הסתיו שמרמזים על ימים נעימים יותר.

בסתיו של קסטרו תוכלו למצוא הרבה סגנונות, ונדמה שהטרנד הבולט בעונה הוא לערבב. שילובים בין השראות הם המוטיב הבולט, כך שתוכלו לראות את סגנון הווינטג' בשילוב עם המודרני, אתני עם אורבני, קטיפה עם ג'ינס (הרבה קטיפה הולכת להיכנס לארון שלכן וגם לארון הנעליים) אחד השילובים החזקים של העונה הוא ורוד עם חאקי. בקו הבלאק תוכלו למצוא פליסה במגוון סגנונות ושילובים, והצבע הכחול הכהה שנכנס בכל הכוח למלתחת הסתיו.




לא מעט טרנדים זמניים שאמורים להיעצר פה רק לרגע, הופכים לאחרונה למגמות מתמשכות מאוד, שנמתחות על פני מספר עונות. כל זה מאפשר לנו לרכוש מעט פריטים מדי עונה, משום שאלה ייחשבו אופנתיים ועדכניים לאורך זמן וישמשו את המלתחה בהצלחה.

השינוי המסתמן הזה בגישה לטרנדים, מתאים בול לקונספט של קולקציית הסטודיו של H&M שממילא נוצרה בניגוד לקולקציה המסחרית, לא כדי לספק תרגומים לטרנדים עכשוויים של בתי העל, אלא כדי להציג קולקציה מקורית של מעצבי הבית. הבגדים עשויים מחומרים איכותיים יותר ומתומחרים גבוה יותר, ביחס לקולקציה העונתית "הרגילה", כמו שהסבירה אן סופי ג'והנסון, היועצת האמנותית של H&M בשיחה שנערכה עמה לאחר תצוגת הקולקציה בפריז, "זו הזדמנות בשבילנו להראות מה אנחנו מסוגלים לעשות".

במקביל לקולקציית הנשים יושק גם ליין סטודיו לילדים בגילאי 2-10 שנים, אשר מתכתב עם קולקציית הנשים, כשחלק מהפריטים הועתקו מהקולקציה המקורית והם מגיעים בגודל מוקטן, לאימהות שמחבבות את הרעיון להתלבש בסט עם ילדיהן.

הקולקציה היא פנטזיה של עולם פולקלורי אופנתי. ההשפעות נובעות מאגדות כגון עליסה בארץ הפלאות או האגדות השוודיות של ג'והן באואר, עם עיטורים והדפסים.

הקולקציה תנחת בחנויות בארץ החל מה8 לספטמבר.




כל מי שביקר בשנים האחרונות באירופה וודאי מכיר את הרשת הצעירה סטרדיווריוס שנותנת מענה לכל הטרנדים הכי רותחים במחירים שקשה להתחרות בהם.סטרדיווריוס, ששייך גם הוא לתאגיד "אינדיטקס" המצליח (שחוץ מזארה, גם אוחז במותגי אופנה כמו פולאנדבר, ברשקה ומסימודוטי), הוקם באופן עצמאי ב-1994.

מספר שנים לאחר מכן הוא נרכש על ידי "אינדיטקס", כשהוא מכוון את מרכולתו לקהל צעיר, טרנדי ואורבני. סטרדיווריוס הוא אחד משמונה המותגים שמרכיבים את קבוצת אינדיטקס. הוא מעצב אלפי בגדים ואקססוריז נשיים ויצירתיים בספרד, שמופצים בבלעדיות לחנויות המותג ברחבי העולם. המותג מכוון במיוחד לנשים בגילאי 20 עד 35.

בדומה לתכונות המזוהות עם האחות הגדולה והמוצלחת, זארה, גם אסטרטגיית המכירה של סטרדיווריוס מתרכזת בחנויות מעוצבות ומרווחות בלוקיישנים מדויקים. היכלי הקניה היפים מכוונים גבוה ומצליחים להשכיח מליבה של הקונה הממוצעת את העובדה שהיא נמצאת ברשת אופנה מהירה.

האם היא הולכת לחולל מהפכה מקומית כמו זארה בשעתה? ימים יגידו.


אופנה קיץ סתיו אופנה צנועה חרדיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד