כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

חייל נפצע קל בפיגוע דקירה סמוך ליצהר; המחבל חוסל

פיגוע דקירה סמוך ליצהר: מחבל ערבי יידה אבנים מתוך רכבו, כוח צה"ל פתח במרדף אחריו, פתח באש וחיסלו. חייל צה"ל נפצע באורח קל בלבד

צילום: מועצה האיזורית שומרון
צילום: מועצה האיזורית שומרון

פיגוע דקירה בציר גלעד בשומרון: במהלך מרדף צה"לי אחר רכב מחבלים שיידו אבנים, יצא אחד המחבלים ודקר חייל שנפצע קל. החייל שנדקר - ירה במחבל והרגו.

בשעות הצהרים (רביעי) התקבל דיווח על פיגוע דקירה סמוך ליצהר. מדובר במספר פלסטינים-מחבלים שיידו אבנים מרכב חולף בציר גלעד לעבר ג'יפ צבאי, סמוך למוצב הסלע, וניפצו את השמשה הקדמית.


צילום: מועצה האיזורית שומרון

כוח צה"ל ביצע מרדף אחר הרכב לכיוון צומת ג'ית - במהלך הנסיעה הג'יפ התנגש ברכב המחבלים, אלה יצאו מהרכב וכן החיילים יצאו מהרכב על מנת לעצור את המחבל. המחבל התנגש בחייל ודקר אותו בצוואר.

החייל שנדקר לא איבד עשתונות, פתח באש לעבר המחבל והרגו. החייל פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בילינסון בפתח תקווה באמצעות תאג"ד צבאי.

ציר גלעד נחסם לתנועת ערבים עד להודעה חדשה.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון התייחס ואמר כי "פיגוע נוסף שנמנע בשומרון בזכות תושיית החיילים. אני מבקש להודות לחיילים העומדים על משמר אזרחי מדינת ישראל. מכאן אני קורא לממשלת ישראל לא להתייחס בקלות ראש ל"פיגוע הנוסף" הזה. רק משום שתוצאותיו הפעם לשמחתנו אינן קשות. יש להכות במחבלים ובסביבה התומכת בהם ולא לעבור לסדר היום על הניסיון הנוסף להפוך עוד משפחה בישראל למשפחה אבלה".

צילום: מועצה האיזורית שומרון
















פיגוע דקירה ציר גלעד מחבל חוסל חייל נדקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד