כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

משפחה חרדית הותקפה: "תחזרו לישראל אתם לא רצויים פה" • צפו

משפחה חרדית שיצאה לטיול ברובע ניוהם במזרח לונדון סמוך לנהר התמזה הותקפה מילולית בקריאות אנטישמיות על ידי אלמונים: "תחזרו לישראל. אתם לא רצויים פה. לכו חזרה לסטמפורד היל" • צפו בתיעוד מהאירוע

נהר התמזה (גוגל מפות)
נהר התמזה (גוגל מפות)

אנטישמיות בלונדון: משפחה חרדית שיצאה לטיול ברובע ניוהם במזרח לונדון, צפונית לנהר התמזה, הותקפה מילולית בקריאות אנטישמיות.

המקרה אירע השבוע (שני) בשעות אחר הצהריים כאשר המשפחה יצאה ליום כיף באזור כאשר בעודם מטיילים כותרו על ידי קבוצת צעירים שחורים שצעקו לעברם קריאות אנטישמיות.

"תחזרו לישראל, אל תעזו להגיע לפה, לכו חזרה לסטמפורד היל", צעקו לעברם. בארגון השומרים של לונדון, שדיווח על האירוע, סיפרו כי באותו יום ובאותו מקום המשיכו הצעירים במסע האנטישמי.

(תיעוד האירוע. מתוך חשבון הטוויטר של ארגון השומרים)


משטרת המטרופולין שהחלה לחקור את המקרה דיווחה כי הצעירים האנטישמיים תקפו מילולית צעיר חרדי כבן 31 לא הרחק מהמקום בו הותקפה המשפחה החרדית. דובר המשטרה, אסים באשיר, אמר לאתר JP כי אותו צעיר חזר על הקריאות כשהבחין בחרדי נוסף. אל הצעיר השחור הצטרפה קבוצת צעירים שישבה בספסל בקרבת מקום.

לדברי דובר המשטרה, שני האירועים הועברו לחקירה לידי היחידה המיוחדת לביטחון של המשטרה. כמו כן קרא דובר המשטרה למי שהיה עד לאירוע ליצור קשר עם המשטרה.

המשפחה החרדית תיעדה את האירוע והעבירה אותו לידי ארגון השומרים, שפרסם אותו בחשבון הטוויטר שלו.

האנטישמיות בלונדון מרימה את ראשה שוב ושוב. כזכור, לפני כשנה אמורה היתה להתקיים בשכונת סטמפורד היל החרדית הפגנת ענק שכותרתה "לטהר את סטמפורד היל מהיהודים". ההפגנה אף קיבלה את אישור המשטרה ואלפים הבטיחו את השתתפותם.

מארגן ההפגנה קרא למשתתפים להביא איתם ספרי תנ"ך יהודיים בכדי לקיים טקס שריפת תנ"ך בסיום ההפגנה. ההפגנה בוטלה ערב האירוע לאחר שהקהילה החרדית בסטמפורד היל פנתה למשטרה וזו ביטלה ברגע האחרון את ההפגנה.

עסקנים בסטמפורד היל אומרים כי האירועים האנטישמיים בשכונות החרדיות בלונדון - סטמפורד היל, הנדן, גולדר גרינס ועוד, הפכו כל כך שכיחים שכבר הפסיקו לדווח על זה בכלי התקשורת.
נהר התמזה לונדון אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד