כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

עבור להקשב: 100 חרדים התגייסו היום לצה"ל

כ-140 חובשי כיפות התגייסו היום לשירות בצה"ל, מהם כ-100 חרדים - 57 לגבעתי ו-35 לשח"ר. ל"בחדרי חרדים" נודע כי בין המגוייסים החדשים ישנם גם בנים למשפחות המשתייכות ל"פלג הירושלמי". כיום משרתים בצה"ל כ-5,000 חיילים חרדים

עבור להקשב: 100 חרדים התגייסו היום לצה"ל
ללא

כ-140 חובשי כיפות התגייסו היום (רביעי) לשירות בצה"ל, מהם כ-100 חרדים - 57 לגבעתי ו-35 לשח"ר.

כאמור, 57 חרדים עלו היום על מדים והצטרפו לכ-300 חיילים שהתגייסו בשנתיים האחרונות למסלול "תומר" בחטיבת גבעתי. 35 צעירים חרדים נוספים, התגייסו למסלול שח"ר באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה של צה"ל.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי בין המגוייסים החדשים ישנם גם בנים למשפחות המשתייכות ל"פלג הירושלמי" - כשמשפחתו הקרובה של אחד מהם ניתקה עמו קשר.



גורמים בארגון שחר האמון על גיוס החיילים לתומר מסרו ל'בחדרי' כי החיילים שהתגייסו למסלול עברו סינון מוקפד לוודא את רמת הרוחניות והמוטיבציה שיאפשר לחיילים להצליח ולשמור על הערכים והחינוך שקיבלו בבית ומאידך שיהיו לוחמים ברמה הגבוהה ביותר.

כפי שכבר פורסם בעבר ב'בחדרי', בנובמבר השנה, הולכים לשכפל את ההצלחה של פלוגת תומר גם בצנחנים. על פי הצפי בצה"ל, כ-50 חיילים שיתגייסו ישרתו במשך כשנתיים כחיילים קרביים, אז יצאו לשנת משימה (לימודים במסגרת הצבאית, השלמת בגרויות, מחשבים וכל תחום אחר), לאחר מכן ישוחררו.

כיום משרתים בצה"ל כ-5,000 חיילים חרדים, במקומות הבאים; גדוד החרדי תומר בגבעתי, נצח יהודה בחטיבת כפיר, יחידות הסייבר בחיל המודיעין, תיקשוב, חיל האוויר, חיל הים, רבנות הצבאית, אכ"א ועוד.





















חיילים חרדים גיוס חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 56 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד