י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

האזינו לרב חשין: "אין בעיה עם 'שובו בנים', יש בעיה עם המנהיג"

בהקלטה שהגיעה לידי 'בחדרי חרדים' נשמע הרב חשין מסביר את התנגדותו החריפה לרב ברלנד ומנהיגותו, בסעודת הודאה שערך אתמול

רבי לייזר חשין
רבי לייזר חשין

שיחה מעניינת ונוקבת בנושא שעל סדר היום בברסלב בתקופה האחרונה, סביב חזרתו של הרב אליעזר ברלנד לארץ: הרב אליעזר חשין שוחח אתמול (רביעי) במהלך סעודת הודאה שערך, על עמדתו התקיפה נגד מנהיג 'שובו בנים' שהוסגר לישראל.

את סעודת ההודאה עורך הרב חשין על הנס שקרה לו לפני 14 שנה, כשבאו אליו שני ערבים ביער לרצוח אותו, וניצל בדרך נס ופלא. היה זה בתקופת האינתיפאדה השנייה, בעת שהלך להתבודד בשדה, הותקף הרב על ידי ערבים וניצל.

בהקלטה שהגיעה לידי 'בחדרי חרדים' נשמע הרב חשין יוצא שוב נגד הרב ברלנד, שלדבריו סרח בסוף ימיו. הרב אף התייחס לדברי המשפיע שהיה מקורב למשפחת חשין, ביקש לא לפגוע ברב ברלנד וקרא לרודפיו אכזרים.

לדברי הרב חשין "אין לנו שום דבר נגדכם, אנו פשוט מרחמים עליכם אז אנחנו נקראים אכזרים". הוא דימה את העניין לנהג אוטובוס שעשה מספר תאונות, ויש אנשים שאומרים שאין נהג אחר וחייבים לתת לו לנהוג, - "אנו מבקשים מכם, אי אפשר לנסוע עם הנהג, תרדו מהאוטובוס. אין לנו שום דבר נגדכם".

הרב חשין הוסיף עוד ואמר כי "הצוואה של רבינו היה שהולכים להגיע נביאי שקר לעולם".

'בחדרי חרדים' עם ההקלטה המלאה מר' לייזר חשין.



מ"שובו בנים" נמסר בתגובה כי - "האיש חשין אינו רב ואין לו תלמידים. מדובר בצעיר היסטוריון מגלומן עם שיגעון גדלות שבאיצטלא דקדושה מתבטא כל יום נגד רב אחר בצורות בוטה ובלתי מקובלות. אם זה על גדולי ברסלב ואם זה גדולי ישראל אחרים. ידועה ההקלטה איך הוא מחרף ומגדף נגד הגראי"ל שטיינמן תוך כדי שמכנה אותו ירבעם בן נבט ועגל הזהב עפ"ל, ויש הקלטות של שעות על גבי שעות איך שהוא מזלזל בכל גדולי ישראל וברבני ברסלב מהדור הזה ומדורות קודמים כדוגמת הרב שכטר, הרב גדליה קעניג, רבי אברהם שטרנהארץ ועוד ועוד ומסביר שאין לעם ישראל צדיקים ומנהיגים וגם לא בברסלב. הכל כדי שכולם יבינו שרק הוא ומשפחתו ראויים להנהגה. ידע הציבור וישפוט".
לייזר חשין הרב אליעזר ברלנד שובו בנים סעודת הודאה התנצלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד