כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

טרגדיה במונסי: התייתמה מאמא ונהרגה בתאונה - שיינדל משינסקי בת 18

בעוד הקיץ בקרב הציבור החרדי בישראל עובר בשלום באופן יחסי, בריכוזים החרדיים בארצות הברית אירעו שלוש תאונות ביממה האחרונה • שבר על שבר: לפני כמה שנים התאלמן העסקן הרב יוסף משינסקי ממונסי - כעת איבד את בתו בתאונת דרכים • שיינדל משינסקי ע"ה בת 18 נפצעה הלילה באורח קשה מאוד כשחצתה את הכביש המרכזי - ונפטרה מפצעיה בשעה האחרונה בבית החולים

חקירת המשטרה במקום התאונה. באדיבות המצלם
חקירת המשטרה במקום התאונה. באדיבות המצלם

יממה עם בשורות קשות עברה על הציבור החרדי במונסי ובהרי הקטסקילס. שלוש תאונות דרכים בהפרש של מספר שעות, הותירו משפחה פצועה ונערה בת 18 שנאבקה על חייה אך לא שרדה.

התאונה הקשה אירעה אתמול (ד') בלילה בעיירה מונסי. רכב פגע בנערה חרדית הולכת רגל בת 18 שנפצעה באורח אנוש, כל זאת לעיני אחותה הקטנה. המקרה אירע ב 9 בערב, (שעון מקומי) ב"רוט 59"- הכביש המרכזי החוצה את העיירה, כאשר הנערה ואחותה חצו את הכביש ורכב שהגיע במהירות פגע בנערה בת ה-18 לעיניה של אחותה הקטנה, שנכנסה להלם, אך לא נפגעה.

פארמדיקים העניקו לנערה עזרה ראשונית, והיא הועברה במצב קשה לבית החולים המקומי ווסצ'סטר טראומה סנטר. הכביש נסגר לתנועה, ל'בחדרי' נודע כי חוקרי המשטרה בקשו לגבות עדות מהאחות הקטנה שהיתה עדה לתאונה, אך בשל ההלם לא יכלה לסייע בעדם.

זקן האדמורי"ם - האדמו"ר מסקולען שליט"א הורה להוסיף לנערה שם, אך לפני שעה קלה נקבע מותה בבית החולים.

מדובר בטרגדיה, כיוון שהנערה שינדל משינסקי ע"ה, התייתמה אך לפני שנים אחדות מאמה. אביה, ייבדל לחיים טובים, הרב יוסף משינסקי, המשתייך לקהילת קלויזנבורג, הוא עסקן מוכר בקרב הקהילה החסידית במונסי וממנהלי ה'חיידר' בית דוד.

משפחה חרדית מאושפזת בבית חולים מקומי כתוצאה מתאונת דרכים קשה שאירעה אתמול (ג) בהרי הקטסקילס שבניו יורק, כאשר נהג חרדי איבד שליטה ברכבו, ונכנס הישר לתוך חנות של "דאנקן דונאטס".

המקרה אירע באזור המסחרי בעיירת הנופש וייט לייק, באזור הרי הקטסקילס, לא הרחק ממתחם הבונגלו של "לפידוס". במכונית היו באותה עת משפחה עם ילדים כאשר עדי ראיה סיפרו כי אחד הילדים עף מהחלון מעוצמת ההתנגשות.

למרות שהמקום בו אירעה התאונה הומה אנ"ש, בדרך נס לא היו פגיעות בנפש.למקום הגיעו כוחות משטרה והצלה , שחילצו את בני המשפחה מהרכב, תוך שהם מגישים עזרה ראשונית לפצועים ומעבירים אותם לבית החולים המקומי כשהם סובלים מפציעות שונות, אך קלות.

בלייקווד איבד נהג שליטה על הרכב והתנגש בבנין בו שוכנת מרפאת שיניים גדולה, אותה נוהגים לפקוד בני הציבור החרדי באיזור. בדרך נס איש לא נפגע מלבד הנוהג ברכב. המקרה אירע במרכז המסחרי בו שוכנת מרפאת השיניים "שפר". הנהג נפצע באורח בינוני.

בתאונה נוספת בוויליאמסבורג, בהצטלבות ווילימסבורג-סטריט ובטפרד אווניו, במעורבות אמבולנס של 'הצלה' ורכב פרטי נגרמו נזקים, אך ללא פגיעות ממשיות.

עודכן: 14:29
תאונות בארהב קיץ בהרים הרבי מסקולען רוד 59 מונסי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד