א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

טראמפ בישראל: ייפתח מטה בהתנחלויות

אתמול נפתח מטה המרכז של טראמפ, מטעם הנציגות הישראלית של המפלגה • בהמשך מטה גם בשומרון

המטה במרכז, אתמול. צילום: יחצ
המטה במרכז, אתמול. צילום: יחצ

מטה בחירות של דונלד טראמפ בתל-אביב נחנך אמש. נציגות מטעם המפלגה הרפובליקנית בישראל פתחה עד כה מטות בחירות בירושלים ובמודיעין, אמש נחנך המטה המרכזי בגוש-דן. בשבוע הבא: מטה רביעי ייפתח בשטחים

זו הפעם הראשונה שהמפלגה הרפובליקנית בישראל, חונכת מטה בגוש דן. למעשה מדובר במטה הבחירות הראשון של מפלגה אמריקנית אי פעם בגוש-דן.

המטה, על פי ההודעה: ממוקם באחד המגדלים במתחם הבורסה ברמת-גן, וישרת את פעילות המפלגה באזורי גוש-דן והשרון, מתוכו יופעל מטה מתנדבים אשר יעסוק בהמרצת בוחרים על ידי ניהול רשימות ממוחשבת וטלמרקטינג. כמו כן תרוכז במקום פעילות הנהלת צוות הקמפיין הישראלי של טראמפ.

בשבוע הבא צפוי להיפתח מטה הבחירות הרביעי של טראמפ בישראל, והוא ימוקם דווקא בשומרון. המטה בשומרון צפוי לרכז את הפעילות ואת רישום המצביעים ביהודה ושומרון, ובגוש עציון.

יו"ר המפלגה הרפובליקנית בישראל, עו"ד מארק צל, ציין כי "העובדים והמתנדבים שלנו עובדים מסביב לשעון כדי לתת מענה לכל הבוחרים שפונים אלינו. ההיענות היא עצומה, והבוחרים מאמינים שטראמפ יהיה המועמד הטוב ביותר למדינת ישראל".

מנהל הקמפיין הישראלי של המפלגה, צביקה ברוט, ציין כי "המטרה הסופית היא להגיע לחמישה מטות בחירות פעילים בכל רחבי הארץ. אנחנו נעניק סיוע לכל מי שיבקש עזרה ברישום לקראת הבחירות, ואנחנו נגיע לכמה שיותר בוחרים, בפרט צעירים, כדי להזכיר להם שמי שלא יירשם עכשיו לא יוכל להצביע בנובמבר".
טראמפ מטה בישראל טראמפ וההתנחלויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד