י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אנחת רווחה בבני ברק: תוקף ילדות סדרתי נעצר והואשם בשלישית

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ - לאחר שכבר ישב בכלא על מעשים חמורים ותקיפת ילדות בבני ברק, ושבוע לאחר שהואשם שוב - הפעם בתקיפת שכנתו, נעצר לאחרונה ישראל שרעבי, תוקף ילדות סדרתי בעיר והואשם בתקיפת ילדה בת 12 • כל הפרטים

אילוסטרציה (פלאש 90)
אילוסטרציה (פלאש 90) צילום: פלאש 90

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ - לאחר שכבר ישב בכלא על מעשים חמורים ותקיפת ילדות בני ברק, ושבוע לאחר שהואשם שוב - הפעם בתקיפת שכנתו, נעצר לאחרונה תוקף הילדות הסדרתי מבני ברק והואשם בתקיפת ילדה בת 12 בעיר.

מדובר בישראל שרעבי, צעיר בן 29 תושב בני ברק, שתקף בפעם השלישית נשים וילדות ומעצרו הוארך על ידי בית משפט המחוזי בתל אביב עד להחלטה אחרת. יצוין כי בני משפחתו מתנגדים ומתנערים ממעשיו.

מהפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' עולה כי כבר בשנת 2011 הורשע שרעבי בתקיפת ילדה וכן בתקיפות נוספות. בעקבות כך, הוטלו עליו למעלה משנתיים מאסר בפועל אך מסתבר שהדבר לא הרתיע אותו מלבצע שוב את אותם מעשים.

ב-20 ליולי, הוגש נגדו כתב אישום על הטרדה ותקיפת שכנתו במספר הזדמנויות. בדיון שהתקיים בבית משפט השלום בתל אביב הוסבר לנאשם כי הוא משתחרר עד לסיום ההליכים המשפטיים נגדו, אך עליו להימנע מקשר עם קטינות ומשהות במחיצתן למשך 18 חודשים, אולם בטרם יבשה הדיו על החלטת בית המשפט וכבר הפר שרעבי את ההחלטה ברגל גסה.

על פי כתב האישום שהוגש לפני כ-3 שבועות, שרעבי פנה לקטינה בת 12 במספר הזדמנויות וניסה לשדל אותה לשוחח עימו אך היא סרבה והתעלמה ממנו.

לפני כחודש הילדה בת ה-12, תושבת בני ברק, ביקרה את קרובת משפחתה המתגוררת בסמוך לביתו של שרעבי. משהבחין בה החל לעקוב אחריה עד לביתה. הילדה הבחינה בשרעבי וברחה לחדר המדרגות לעבר ביתה. הוא רדף אחריה ותקף אותה באכזריות. רק לאחר שצעקה "יש שוטר בבניין" הוא נמלט.

במהלך הדיונים בבית המשפט, טען פרקליטו כי הוא צריך להישלח לבדיקה פסיכיאטרית, אולם השופט דוד רוזן אמר כי על פי הצהרת הפרקליטות נערכו בדיקות לפיהן "לא מדובר כלל ועיקר באדם שניתן לכנותו 'מפגר' על פי החוק", ובהמשך האריכה השופטת גיליה רביד את מעצרו עד להחלטה אחרת.
תוקף סדרתי ובערת הרע מקרבך מעשים חמורים תקיפת ילדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד