י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

נחשף: מכתב הברכה של הרב מאזוז לראשל"צ

בהמשך לדיווח על ספר עם הקדשה מיוחדת ששלח הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף לראש ישיבת "כסא רחמים", נחשף כעת לראשונה ב"בחדרי חרדים" מכתבו של הרב מאזוז לראשל"צ לאחר שהזמינו לחתונת בתו: "אושר ועושר וחיים טובים וארוכים לתפארת המשפחה הכבודה וכל טוב"

הרב מאיר מאזוז (יעקב נחומי, פלאש 90)
הרב מאיר מאזוז (יעקב נחומי, פלאש 90)

בהמשך לדיווח על ספר עם הקדשה מיוחדת ששלח הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף לראש ישיבת "כסא רחמים", הגאון רבי מאיר מאזוז, נחשף כעת לראשונה ב"בחדרי חרדים" מכתבו של הרב מאזוז לראשל"צ לאחר שהזמינו לחתונת בתו.

במכתב כותב הרב מאזוז: "לכבוד הגאון הראשון לציון רבי יצחק יוסף שליט"א. קבלתי הזמנתו היקרה לחתונת בתו שושנה עב"ג החתן ר' אלעזר סייג הי"ו במזל טוב והצלחה, ישישו וישמחו יציצו ויצמחו, ידגו ויפרחו בבנים ובני בנים, אושר ועושר וחיים טובים וארוכים לתפארת המשפחה הכבודה וכל טוב".





כזכור, על פי הפרסום של שמעון ברייטקופף בעיתון "משפחה", הראש"ל הגר"י יוסף שיגר אל הרב מאזוז את ספרו החדש "שו"ת הראשון לציון" שני כרכים, בליווי הקדשה מרגשת. בהקדשה הוסיף הרב יצחק וסימן עבור הרב מאזוז את המקומות בהם נזכר בספר, במהלך הדיון התורני, וכך כתב: "למעלת הרב הגאון הרב מאיר מאזוז שליט"א ראש ישיבת "כסא רחמים" כאות תודה על הברכות ששלח לנו לרגל נישואי הבת והמברך יתברך". בהמשך מציין הראשון לציון את הדיון "בדרכה של תורה".

כזכור, לאחרונה פורסם לראשונה ב"בחדרי חרדים" על המגעים לשלום בעולם התורה הספרדי, אותם הוביל חבר מועצת חכמי התורה, הגאון רבי דוד יוסף, שביקש להיפגש עם הרב מאזוז.

למרות זאת, המגעים לא הבשילו לכדי מהלך רציני לשלום, כאשר ברקע ישנם גורמים שונים בש"ס שמנסים לסכל בכל דרך את המהלך.

יש לציין כי למרות הפרסומים השונים לאחרונה, ההזמנה של הרב מאזוז לחתונת בתו של הראשל"צ, מכתבו של הרב מאזוז בתגובה כפי שנחשף כעת והספר ששיגר הרב יוסף עם הקדשה, נראה שהשלום עדיין רחוק מאוד וכי לא נראה שהצדדים בשלים לקידום המהלך באופן רציני.
הרב מאיר מאזוז הרב יצחק יוסף שלום בעולם התורה הספרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד