כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

קטסטרופה בירושלים: אלפים ממתינים במשך שעות לאוטובוסים

אלפי בני אדם ממתינים כבר שעות בתחנות האוטובוסים בירושלים בקווים החרדים, אך האוטובוסים בוששים מלבוא. נוסעת ל"בחדרי": "אני ממתינה מהשעה 22:30, עד עכשיו עבר אוטובוס אחד והוא היה מלא" • צפו בתיעוד

ממתינים בתחנות, הלילה
ממתינים בתחנות, הלילה

אלפי בני אדם ממתינים כבר שעות בתחנות האוטובוסים בירושלים בקווים החרדים, אך האוטובוסים בוששים מלבוא. הסיבה לעיכובים טרם ברורה לחלוטין, אך ייתכן והם קשורים לחסימת מחלף חמד בכביש מספר 1 בעקבות הריסת גשר במקום, מה שגורם לפקקי ענק.

עם זאת, לא ברור מדוע אין אוטובוסים בשלב זה מאחר וישנה אפשרות לצאת מירושלים דרך כביש מספר 443. פניות רבות שהגיעו למערכת "בחדרי חרדים" בשעה האחרונה מלמדים על גודל המחדל והקטסטרופה בתחנות, כאשר אלפים ממתינים בתחנות.



אחת הנוסעות, הנמצאת בתחנה בבנייני האומה, סיפרה ל"בחדרי חרדים": "מאות אנשים מתגודדים בתחנות של 417 לבית שמש כשמהשעה 22:30 עד עכשיו אין אוטובוסים". היא הוסיפה כי מאז שעמדה בתחנה עבר אוטובוס אחד בלבד, אך הוא לא עצר מאחר והוא כבר היה מלא.

לאחר מכן סיפרה לנו הנוסעת כי היא הזמינה הסעה מהאינטרנט, "הגיע מיניבוס, העלה 20 נוסעים ונסע דרך הדסה. עוד מעט אני אהיה בבית. גם אגד יכלו לעשות את זה. אסור שזה יעבור בשקט". לסיום הוסיפה, "הלוחות אלקטרוניים בתחנות הציגו כל העת זמן הגעה של 10 דקות, וככה זה היה במשך שעה וחצי...".

נוסע אחר, שממתין לקו לבני ברק בכיכר בעלזא, סיפר ל"בחדרי חרדים": "כמאה אנשים ממתינים איתי בתחנה. עברו רק מספר קטן של אוטובוסים, אך הם היו מלאים לחלוטין ולא עצרו".

נוסע שנמצא בתחנה בצומת הרחובות בר אילן-שמואל הנביא, סיפר ל"בחדרי" על מאות אנשים שממתינים בתחנות לכל אורך רחוב בר אילן.

אז אם בנושא חילולי השבת ברכבת ישראל שר התחבורה ישראל כץ טען כי הדבר אינו באחריותו אלא באחריות שר הכלכלה וראש הממשלה, הקטסטרופה הנוכחית היא שלו ורק שלו.











כאמור, ייתכן והסיבה לעיכובים נעוצה בחסימה בכביש מספר 1. מהמשטרה נמסר: "החל מהלילה בשעה 23:00 ועד ליום שיש 26.08.2016 בשעה 09:00 יתקיימו עבודות לשדרוג מחלף חמד.
במהלך העבודות יחסם כביש 1, במחלף חמד לשני הכיוונים והתנועה תופנה לעליה למחלף חמד וירידה חזרה לכביש 1. נוכח הסדרי התנועה הזמניים, צפויים עומסי תנועה במקום. על כן יש להימנע מלהגיע למקום ולפנות לדרכים חלופיות".

(הריסת הגשר במחלף חמד, הלילה)



אוטובוסים כביש מספר 1 ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד