י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

תושבי בני ברק נעצרו בחשד להברחת קוקאין מבלגיה

פרשת סמים חדשה - שני צעירים ממשפחות חרדיות נעצרו בשובם מבלגיה, כשברשותם כמות ענק של סם הקוקאין • פרקליטו של אחד העצורים: "אחרים נתנו לו את המזוודה"

צילום ארכיון: יוסי זמיר, פלאש90
צילום ארכיון: יוסי זמיר, פלאש90

לאחר פרשת הברחת הסמים שנחשפה ב'בחדרי חרדים' והגשת כתב האישום, מתברר כי דבר מעצרם לא ממש הרתיע אחרים - שני צעירים ממשפחות חרדיות בבני ברק שהגיעו לפני כשבועיים מבלגיה לישראל נעצרו לאחר שבמזוודותיהם נמצא סם מסוג קוקאין בכמות מסחרית של 7.5 קילו, ששווים מוערך בסכום של למעלה מ-6 מיליון שקלים.

מפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' השניים קיבלו עבור ההברחה מבלגיה לישראל סך של 40 אלף שקל.

במשטרה חושדים כי זה חלק ממשלוח גדול יותר של כמאה קילו, כך מפרסם הבוקר כתב המשפט של חדשות 2 גיא פלג. עו"ד ניר יסלוביץ' המייצג את החשד משה קליין סיפר לחדשות 2 כי מיוצגו נתפס בנתב"ג עם המזוודה לפני כשבועיים ונעצר במקום. "הוא טוען שאחרים נתנו לו את המזוודה – הוא העביר אותה לישראל ולא ידע מה יש בתוכה", הוסיף הפרקליט.

בדיון שנערך בעניינו של קליין בתחילת השבוע אמר נציג המשטרה החוקר ליאור שחם כי קליין "חשוד בעבירות של ייבוא סם מחוץ לארץ, החזקת סם שלא לצריכה עצמית וקשירת קשר לפשע". מעצרו הוארך בהסכמה עד ליום שני הקרוב. בנוסף למעצרו של קליין נעצר יחד איתו צעיר נוסף, ומעצרו הוארך עד ליום שני הקרוב.

כזכור, לפני כחודשיים נחשף ב'בחדרי חרדים' כי שלושה צעירים ממשפחות חרדיות נעצרו על ידי המשטרה בחשד להברחת כמות מסחרית של סמים קשים מגרמניה, לפני כחודש וחצי הוגש כנגד שניים מהם כתב אישום על הברחת 13,100 כדורי אקסטזי ו-1.3 קילו סמים MDMA. באשר לחשוד השלישי, טרם הוחלט האם להגיש נגדו כתב אישום. מעצרם של השניים הוארך עד להחלטה אחרת.
קוקאין סמים חרדים פרשת סמים סמים בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד