כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

צפו: הקהל הריע בקונצרט השנתי של דוד שירו

כזו הופעה מוצלחת לא רואים כל יום - הפייטן דוד שירו, החזן הראשי בקהילת "שערי ציון", הגיע לבת ים והדהים את הקהל, שזכר כל מילה ולא הפסיק לשיר

צפו: הקהל הריע בקונצרט השנתי של דוד שירו

פעם בשנה זה קורה - החזן הראשי בקהילת "שערי ציון" דוד שירו, מגיע לחופשת קיץ בארץ הקודש, בסופה הוא חוגג את הקונצרט השנתי בהיכל התרבות בת-ים.


"נא שים עלי יה" מילים: מנחם מוסטקי

עם עשרה נגנים מהשורה הראשונה, ובליווי אחיו יחיאל שירו, הוא הופיע אמש מול קהל של מאות שבאו מכל רחבי הארץ, מכירים בעל פה את השירים, ומריעים בהתלהבות לצלילי הלחנים, למילים שכתב מנחם מוסטקי.

לא רבים יודעים, אבל הקונצרט הזה שיוצא לפועל בתמיכתה המתמדת של עיריית בת ים, הוא כולו בהתנדבות והכנסותיו קודש לכולל אברכים בראשות הרב נדאף. זו תופעה שכמעט ואין שני לה, מאות אנשים מכל הגילאים ושכבות האוכלוסייה, שמגיעים מכל מקום בארץ, ושרים בעל פה ובהתלהבות שירים ארוכים, מריעים, רוקדים, ומתרגשים מכל גרגר מוסיקלי.

בשיא ההופעה גילו בין הקהל את החזן דוד ריימונד מלונדון. מיד אחרי שהציג אותו בכבוד רב, הזמין אותו דוד שירו לשיר יחדיו, והם שרו את "זהו אלי וגואלי" (מקאם שיגא, מקאם השבת), ואת "אל לעד לי לעד", הפרגון ההדדי, ותרועות השמחה מהקהל היו נדירות במראיהן.

רגע השיא והסיום של המופע היה איך לא השיר "לארץ ישראל" אותו שר דוד שירו כשהוא מחזיק את נכדו ובידו דגלי ישראל. זהו מופע חד-שנתי, שמראה כל פעם מחדש שהשקעה סזיפית ומתמדת, בדיסקים, בעיבודים, בכתיבה ובהוצאה לאור - מוכיחה את עצמה, וישנם פירות הראויים להתכבד בהם.











דוד שירו שערי ציון הופעה בת ים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד