י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

אל תפריעו לדרעי / יאיר לוי עונה למני חדד

השלום הספרדי ממשיך לחולל סערה - אחר שדובר 'יחד' מני חדד חשף את הקלפים בטור ב'בחדרי', וגילה את המתחולל מאחורי הקלעים, אחד מחיילי דרעי, איש תנזים לשעבר ומי שהפך באחרונה למגיב ברשת על מתקפות נגד דרעי - בטור מענה

דרעי וישי - צילום: זינדל פלאש 90
דרעי וישי - צילום: זינדל פלאש 90

אל תפריעו לדרעי לתקן מה שקלקלתם! //יאיר לוי.

מר מני חדד ספק לועג ספק חש פחד בטרחנות יתר ובדקויות על הפרקטיקה של דרעי, בנסיון להשכין שלום בין חצירות רבני הספרדים.

ואנחנו שואלים אילו הפרקטיקה אכן הייתה כפי שמר חדד מציע, ובאותו מתווה בדיוק דרעי היה נוהג, האם אז מר חדד ואנשיו היו מברכים על השלום?!
אע"פ שאותו שלום היה מבודד את פטרונו אלי ישי ומונע ממנו לרוץ שוב בבחירות?!
בוודאי שלא!!
לכן מיותר שנתייחס לפרקטיקה ולדקויות.

מר חדד מזכיר את המאמץ לפני הבחירות לרוץ ברשימה משותפת, רק שכח שמי שהתנגד להתאמץ הוא בכלל פטרונו שסרב לכהן כמספר 2 בדיוק כפי שמרן זצוק"ל פסק,
אלא רק לעמוד בראש הרשימה כאילו ש"ס היא רכושו הפרטי.

חדד ממשיך לגולל ולהאשים בירידת ארבעה מנדטים לטמיון,
רק שמתעלם מכך שמי שהחליט לצאת להרפתקה מגלומנית בעידודו של חדד וחבר מרעיו לפתוח מפלגה אחרת ממה שמרן זצ"ל הקים, 'הוא זה' שזרק את אותם קולות, ולא מי שנשאר באותה משבצת שהייתה קודם,
מי שעשה כאן צעד חדש ולא מובן הוא אך ורק פטרונו.

מר חדד ממשיך להזכיר בליגלוג ובהתרברבות את התנהלותו ההיסטורית של דרעי, כל עוד שדרעי בגילו של חדד כבר היה מנכ"ל המדינה.
אז רק להזכיר לך אדון חדד שבמרוצת השנים מי שידע הכי טוב ובכישרון רב לחבר בין כל גדולי הספרדים הוא רק אריה דרעי, הוא זה שידע להכניס בכפיפה אחת את כל רבני משפחת אבוחצירא עם שאר רבני קהילות וחצרות בדרום הארץ ובאותה כפיפה גם את רבני העדה החרדית הספרדית, חצרו של המקובל הרב יצחק כדורי זצוק"ל ועוד ועוד.

מי שידע לחבר בין הציבור הספרדי לגדולי התורה האשכנזים, הוא אך ורק דרעי,
לך ראה איך דרעי מקובל אצל כל גדולי ראשי הישיבות, אצל הגאון ר' דוד כהן, הגאון ר' ברוך דוב פוברסקי, ועוד, כדאי להזכר בחתונת בתו ב-2001 למראה שורה גדולה של גדולי עולם ספרדים ואשכנזים שלא פסקו מלכבד את הארוע, על אף הכעס מהשנים עברו שמרן פוסק הדור זצוק"ל פסק להצטרף לאותה ממשלה.

גם אתם ידעתם עד כמה דרעי היחיד שמחובר ויודע לאגד את כל גדו"י ולכן בחרתם דווקא בו לנסות להשכין שלום עם גדו"י בזמן פרשת עמנואל.

אתה מלין על כך שדרעי משכין שלום בכדי לקושש קולות, אז גם אם הדבר נכון, בסה"כ האמצעי שהוא 'השכנת שלום' הוא מבורך, בשונה מכם שבכדי 'לקושש קולות' הוצרכתם לסכסך בין הרבנים, אז מה יותר מבורך?!

ידוע לכל שדעותיו של הגאון הגר"מ מאזוז שליט"א קצת יותר ימינה ממרן זצוק"ל, אבל תמיד ידעו להסתדר עם זה והיינו כולנו יחד תחת הנהגתו ומפלגתו של מרן פוסק הדור זצוק"ל, אבל לצערנו אתם ניצלתם את אותה פניה ימינה בכדי לסכסך! אז אכן כן דרעי משכין שלום ועושה הכל בכדי להחזיר עטרה לקדמותה.

אתה מזכיר לנו בגאווה שמטרתה של 'יחד' היא לפנות ליותר קהלים וליותר ימניים, והשאלה: האם מרן זצוק"ל חלילה טעה בכך שלא פנה לאותם קהלים?! המציאות הוכיחה שמי שטעה שפנה לאותם קהלים והן לברוך מרזל ושטבון זה אתם בכך שלא עברתם את אחוז החסימה, ודרעי שלא השתגע בהרפתקאות מסוג אלו זכה ל- 7 מנדטים, ובעבר גם ל-17 מנדטים, (שמשום מה נעלמו עם בואו של פטרונך)

זעקתכם מוסיפה נמשל נוסף למשל הידוע של הילד שרצח את אביו וזעק יתום אני, אתם ממפלגת 'יחד' יצרתם את המחלוקת ועכשיו זועקים 'שלום שלום יש מחלוקת...'

דע לך מר חדד: מי שעושה עוול בל יתואר לאלי ישי זה אתה וחבריך, הובלתם אותו לחוב של 12 מליון שקלים, ולפי הצהרתך בטור, אתם ממשיכים לנצל את תמימותו ולהוביל אותו להרפתקה מסוכנת נוספת, וחבל!!

לא נראה שהיה מי מבין קוראי הטור שהאמין שכבוד גדולי ישראל בוקע מעטו של מי ששייך לאותה קהילה של מבזי מרן זצקו"ל בכך שיצאתם נגד דרכו והחלטתו והכל בגלל מניעים של תענוגים ותפקידים.


** הכותב, היה חלק מקבוצת מעריצי דרעי שכונתה בעבר 'התנזים של דרעי'. כיום מגיב למתקפות נגד דרעי במסגרת מיזם אותו מכנה: "פלורליסט - למען תקשורת הוגנת"
דרעי וישי השלום הספרדי מני חדד יאיר לוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד