כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

נחשף: מנהל הקמפיין החדש של טראמפ אנטישמי?

האם מנהל הקמפיין החדש של דונלד טראמפ אנטישמי? לפחות על פי רעייתו לשעבר התשובה חיובית. לטענתה, בנון לא הסכים לשלוח את ילדיו ללמוד בבית ספר בגלל "שיש שם יותר מדי יהודים. הם בכיינים ופרחחים"

סטפן בנון (רויטרס)
סטפן בנון (רויטרס)

האם מנהל הקמפיין החדש של דונלד טראמפ אנטישמי? לפחות על פי רעייתו לשעבר התשובה חיובית. לדברי גרושתו של בנון, מארי לואיס פיקארד, הוא לא הסכים לשלוח את ילדיו לבית ספר בו למדו גם ילדים יהודים.

לטענתה, כשבנותיו התאומות ביקשו להירשם לבית ספר בעל שם מצוין בלוס אנג'לס, התנגד לכך בנון בטענה שבבית הספר לומדים יותר מדי יהודים. על פי דיווח ב"ניו יורק דיילי ניוז", גרושתו של בנון כתבה במסמכי הגירושין שבעלה לשעבר נימק את התנגדותו בטענה שהיהודים מחנכים את ילדיהם לפרחחות ולבכיינות.

פיקארד הוסיפה וכתבה כי בנון ביקש לדעת את מספרם המדויק של התלמידים היהודיים בבית הספר. "אמרתי לו שלי אין בעיה עם יהודים ולא אחנך את בנותיי לאנטישמיות" סיפרה. כמו כן הוסיפה וסיפרה כי הציעה לרשום את הבנות לבית ספר אחר אך בנון שאל "אם לא מפריעה לה העובדה שבית הספר שימש בעבר כבית כנסת", כך על פי הדיווח.

עוד דווח כי בנון ביקר בספריה של בית הספר והבחין בספרי יהדות. מאוחר יותר שאל את המנהל מדוע יש בספריה כל כך הרבה ספרים על חנוכה?

אלא שמסתבר שהידיעה על הדעות האנטישמיות של בנון, שהתפרסמה בכלי התקשורת האמריקניים ביום שישי האחרון, אינה מטרידה את הציבור החרדי בפלורידה. מסקר שערך מכון הסקרים GBA Strategies ואשר פורסם ביום שישי האחרון עלה כי מרבית היהודים, כולל קונסרבטיבים, חילונים ואחרים, אמנם מעדיפים את הילרי קלינטון, שזכתה ב-63 אחוז מכלל הקולות היהודים, לעומת יריבה דונלד טראמפ שזכה רק ב-23 אחוז מקולות היהודים.

אך לאחר פילוח מדויק יותר התברר כי הקולות שהצביעו עבור טראמפ כולם שייכים לאורתודוקסים המהווים חמישה אחוזים מכלל הקהילה היהודית.
סטפן בנון דונלד טראמפ הילרי קלינטון המירוץ לבית הלבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד