כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

לייקווד: "הייל היטלר" וצלבי קרס בישיבה

גרפיטי של צלבי קרס וכתובות "הייל היטלר" רוססו על מתקני משחקים של "ישיבה קטנה" לייקווד. ראש העיר מנשה מילר: "ברור שמישהו מנסה להפחיד אותנו. אנחנו לא נעבור על כך בשתיקה"

צלב הקרס שנמצא בלייקווד (צילומים: לייקווד סקופ)
צלב הקרס שנמצא בלייקווד (צילומים: לייקווד סקופ)

גרפיטי של צלבי קרס וכתובות אנטישמיות עם הסיסמה הנאצית "הייל היטלר" רוססו על דלתות וחלונות ומתקני משחקים של "ישיבה קטנה" לייקווד, הממוקמת בסקונד אווניו בעיר.

דובר המשטרה אמר כי הפשע אירע כנראה ביום חמישי לפנות בוקר וכי הפושעים שברו את חלונות הישיבה וריססו גרפיטי שכלל צלבי קרס ואת הכתובת "הייל היטלר" בחצר המשחקים הסמוך, על דלת הישיבה ועל מתקני משחקים בחצר הסמוכה.

ראש העיר, מנשה מילר, שהגיע למקום גינה את המעשה ואמר כי משטרת לייקווד והמחלקה לפשעים על רקע לאומני לוקחים את האירוע ברצינות. "ברור לנו שמישהו כאן מעוניין להפחיד אותנו" אמר מילר, "אנחנו לא נעבור בשתיקה על התנהגות כזו".

מפקד המשטרה התנצל בפני ראש העיר והתושבים על המעשה והבטיח שהמשטרה תעשה הכל כדי ללכוד את הפושעים.

יצויין כי בשנה האחרונה גובר המתח בין הישוב החרדי ההולך ומתפשט לכל חלקי העיירה, לבין ותיקי העיירה הלא יהודיים שטוענים כי העיר מתחרדת וכי הציבור החרדי כובש את השכונות ומציע מחירי נדל"ן גבוהים תמורת הדירות. דובר המשטרה פנה לעזרת הציבור וביקש מכל מי שיש לו אינפורמציה על האירוע שיפנה למשטרה.















לייקווד הייל היטלר צלבי קרס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד