ז' סיון התשפ"ד
13.06.2024

ירי במרכז בורו פארק בניו יורק: נהג וואן נרצח, וצעיר יהודי נפצע

באמצע היום בעוד שכונת בורו פארק החרדית הומה אדם, ילדים קטנים ואימהות עם עגלות, פתחו שני צעירים אפרו אמריקניים בירי לעבר רכב מיני וואן בו נהג צעיר ממוצא היספאני, ועליו היה צעיר יהודי • הייקינד: "מדובר בנס אמיתי"

ירי במרכז בורו פארק בניו יורק: נהג וואן נרצח, וצעיר יהודי נפצע
ך

המערב הפרוע: במהלך תקרית ירי אמש (ב') במרכזה של השכונה החרדית בורו פארק נהרג צעיר היספאני, ותושב השכונה חרדי נפצע באורח קל.

המקרה אירע בשעה 12.30 בצהרים (שעון ארה"ב) בשדרת "ניו איטריק" פינת רחוב 47, לב ליבה של השכונה החרדית הגדולה ביותר בברוקלין. צעיר היספני שנהג במיני-וואן נורה למוות ע"י שני אפרו אמריקניים שירו ישירות לעבר הנהג, פצעו אותו קשה ונמלטו מהמקום.

הנהג הועבר לבית החולים "מימונידיס" הנמצא לא הרחק ממקום הירי, ומת מפצעיו. אמבולנס של הצלה הוזעק אף הוא למקום האירוע כדי לטפל ביהודי שהיה בוואן בעת הירי. היהודי הפצוע הועבר אף הוא לבית החולים מימונידיס.

דב הייקינד, חבר בית המחוקקים חובש הכיפה, אמר כי "מדובר בנס אמיתי שאיש מלבד ההרוג לא נפגע, שכן הירי בוצע בלב השכונה בשעות הצהריים שעה שאימהות וילדיהם נמצאים ברחוב". היקינד הוסיף ואמר כי המשטרה חוקרת את האירוע ומבקשת מעדי ראיה שיש להם אינפורמציה, לפנות למשטרה.

מהמשטרה נמסר כי מדובר בשני צעירים אפרו אמריקנים שהצליחו להימלט. ינקי דסקל מראשי ארגון השומרים בשכונת בורו פארק אמר כי השניים נמלטו במכונית אדומה בעלת לוחית זיהוי של ניו יורק לכיוון השדרה השמינית. המשטרה אוספת את סרטי האבטחה מהחנויות והבתים הסמוכים למקום הירי, ומתכוננת אף לגבות עדות מעד הראיה החרדי שהיה בוואן בעת הירי. הצעיר היהודי עדיין מאושפז בבית החולים והוא סובל מטראומה.
בורו פארק ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד