י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

שערי הלכה ומשפט: 32 תלמידים התעטרו בנזר ההוראה

את המעמד כיבד בהשתתפותו חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף ורבני המכון ובהם המנכ"ל הרב מאיר שמעון עשור

שערי הלכה ומשפט: 32 תלמידים התעטרו בנזר ההוראה

במעמד רב רושם התעטרו תלמידי מכון שוה"ם בנזר ההוראה, בהשתתפות הגאון רבי דוד יוסף חבר מועצת חכמי התורה וראש מוסדות "יחווה דעת".

במסגרת הכשרת מורי ההוראה במקצועות התורה בלימוד עיוני מעמיק ונרחב, מקיימים במכון שוה"ם מסגרות לימודיות ע"י שימוש והתמחות פרקטית מעשית.

בחודש האחרון סיימו התלמידים קורס שימוש בהלכות החשובות במשפחה היהודית. השיעורים נמסרו על ידי הרה"ג אלחנן פרץ אב"ד שערי הלכה ומשפט, והרה"ג אליהו בן סימון מו"צ שוה"ם. בקורס זה שהתפרס על פני חצי שנה השתתפו 32 אברכים חשובים שעמלו ויגעו בלימוד השו"ע ונו"כ, מלימוד הגמרא דרך הראשונים והאחרונים ועד לפוסקי דורנו.

בכינוס סיום הלימוד, בו התעטרו התלמידים בנזר הוראה וקיבלו תעודות מהמכון "שערי הלכה ומשפט", סיכמו הרבנים את תקופת הלימוד המרוממת בסיפוק רב ושיבחו את התלמידים על התמדתם ונחישותם ללמידה מעמיקה ופרקטית, תוך דיבוק חברים ותמיכה הדדית להצלחת כולם.

הגאון רבי דוד יוסף שיבח את התלמידים ואת מגידי השיעור על לימודם בתוכנית מופלאה וממוקדת, ובדרך מקצועית ונעלה בכדי להכשירם כמורי הוראה לכלל הציבור.

הגר"ד הרחיב במושגים של דרכי ההוראה, והביא באריכות בפני התלמידים את דרך אביו מרן הגאון הגדול רבי עובדיה יוסף זצוק"ל. בדרך הלמידה בכדי להורות לציבור את הדרך אשר ילכו בה.
בסיום דבריו שיבח הרב את מכון "שערי הלכה ומשפט", ואת העומד בראשו המנכ"ל הרב מאיר שמעון עשור, את מגידי השיעור והרבנים, ובכללם את מאות התלמידים אשר מדי שנה זוכים להתמקצע היטב במקצועות התורה הרבים – כרבני ערים, דיינים, מורי הוראה , טוענים רבניים ועוד.
שערי הלכה לימוד נזר הוראה הרב דוד יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד