ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

מגדל משיקה: ביטוח חיים לפי הכשר הלכתי

מסלול ההשקעות החדש, תחת כשרותו המהודרת של 'ועד הפיקוח ההלכתי להשקעות ופיננסיים' שע"י בד"צ העדה החרדית ירושלים, יתווסף למסלולי ההשקעות המיועדים להשקעת כספי החיסכון עד גיל פרישה • בפנים: תעודת ההכשר

מנהלי מגדל עם אנשי בד"צ העדה החרדית
מנהלי מגדל עם אנשי בד"צ העדה החרדית

מגדל חברת הביטוח הגדולה בישראל, השיקה מסלול השקעות חדש בביטוח חיים "לפי הכשר הלכתי" אשר יתווסף למסלולי ההשקעות המיועדים להשקעת כספי החיסכון עד גיל פרישה בפוליסות המוצעות למנהלים,לעצמאיים ולפרט, זאת כהמשך להוספת מסלול חסכון פנסיוני כשר למהדרין בניהול מגדל מקפת.

המסלול הכשר למהדרין זכה לאישור הממונה על החיסכון ושוק ההון במשרד האוצר, ויעמוד מעתה תחת כשרותו המהודרת של 'ועד הפיקוח ההלכתי להשקעות ופיננסיים' שע"י בד"צ העדה החרדית ירושלים. כספי המסלול יושקעו על ידי ועדת ההשקעות של החברה בהתאם להוראות ההסדר התחיקתי ובכפוף לכך שקיבלו הכשר הלכתי.

משנה למנכ"ל מגדל מר רונן טוב, המנהל את חטיבת הלקוחות של הקבוצה, אמר כי קבוצת מגדל מקבלת עליה באהבה את הכללים המחמירים של ועד הפיקוח ההלכתי מתוך כבוד והערכה למסורת ההלכה ולרבבות לקוחות מגדל מהציבור החרדי.

גיורא גנוד, משנה למנכ"ל מגדל ומשנה למנהל חטיבת הלקוחות ציין כי "מגדל מציגה בביטוח חיים ובפנסיה מסלולי השקעה שזכו להכשר הלכתי של הבד"ץ, הנותנים מענה ללקוחות המעוניינים שהשקעת כספיהם תהיה תחת השגחה הלכתית, בשילוב עם היכולות והאיתנות הפיננסית של החברה".





תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד