כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

שוב זה קורה במודיעין עילית: בת שנה נמצאה לבדה באוטובוס

בהפרש של כמה שעות, תינוק נוסף נמצא היום בעיר מודיעין עילית ללא השגחת הורים. הפעם נמצאה תינוקת כבת שנה לבדה באוטובוס לאחר שהנהג ביצע סריקה ומצא אותה במקום, ללא הוריה. המשטרה: "ננקוט בהליכים פלילים, אנו רואים את האירועים האחרונים בחומרה רבה"

הפעוטה שאותרה הערב לבדה עם שוטר (דוברות המשטרה)
הפעוטה שאותרה הערב לבדה עם שוטר (דוברות המשטרה) צילום: דוברות המשטרה

בהפרש של כמה שעות, תינוק נוסף נמצא היום (שלישי) בעיר מודיעין עילית ללא השגחת הורים. במוקד 100 של משטרת ישראל התקבלה שיחה מנהג אוטובוס שמצא תינוקת בסריקות לאחר נסיעה בעיר מודיעין עלית.

שוטרי הסיור הגיעו לאוטובוס ונדהמו לגלות תינוקת בת פחות משנה שנשכחה באוטובוס. לאחר מספר שעות של חיפושים, בשיתוף גורמי הרווחה בעיריה, אותרו הורי התינוקת והאב נלקח לחקירה.

ממשטרת ישראל נמסר: "אירוע שני תוך כמה שעות שהורים תוך רשלנות וחוסר אחריות שוכחים/משאירים את ילדיהם הקטנים ללא השגחה. כנגד ההורים ננקוט בהליכים פלילים, אנו רואים את האירועים האחרונים בחומרה רבה. במזל גדול האירועים היו ללא נפגעים בנפש".

כאמור, מדובר באירוע שני בתוך שעות של שכחת ילדים במודיעין עילית. מוקדם יותר היום ניידת סיור משטרתית שהסתובבה בעיר, הבחינה להפתעתה בפעוט כבן שנתיים שמשוטט לבדו. ל'בחדרי חרדים' נודע כי השוטרת אספה את הפעוט לניידת המשטרה, כשהוא תשוש ועל סף התייבשות. המשטרה יחד עם גורמי רווחה בעיר ניסו לאתר את ההורים, אך רק לאחר כמה שעות אותר האבא והוא נחקר.

מחקירה ראשונית עולה כי ההורים יצאו לקניות ברחבי העיר, כאשר כל אחד מהם לקח מספר ילדים. כנגד האב שאיבד את בנו הפעוט, נפתח הליך פלילי בגין רשלנות. בתמונה שצולמה בניידת המשטרה (וטושטשה), נראית הפעוטה כשהיא מבוהלת, לאחר ששהתה בשמש בחום של כ-30 מעלות למשך זמן לא קצר.
פעוטה מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד