ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

ברפואה וחיים שימחו את הילדים המיוחדים

מאה ילדים מיוחדים ומוגבלים השתתפו בטיסה בשמי הארץ על ידי טייסת נבחרת של 18 מטוסים קלים, שיחד עם צוות טייסים נרתמו לעלות חיוך על פניהם

ברפואה וחיים שימחו את הילדים המיוחדים

היעד המרכזי והערך העליון של נופשוני הקיץ של רפואה וחיים הוא לשמח את הילדים המיוחדים הזקוקים בצורה קריטית למוטיבציה נפשית וליד חמה ותומכת ובעיקר בימי החופשה, בהם יתר בני המשפחה מבלים בטיולים או בחופשות.

נופשונים לילדים בעלי צרכים מיוחדים, במסגרתם נהנים הילדים מחוויה בלתי נשכחת הכוללת מגוון פעילויות וימי כיף המותאמים במיוחד עבורם כאשר לכל ילד מוצמד מתנדב/ת המלווה אותו בכל שעות הפעילות נערכו בימי בין הזמנים.

לקייטנה זו צורפו ילדים במצבים קשים ומורכבים. ילדים המטופלים במחלקת "טיפול נמרץ" ובקייטנה הם נתונים להשגחה רפואית צמודה.

השנה הלכו צעד אחד קדימה, ובעקבות הביקוש הרב, הרחיבו את המסגרת גם למבוגרים בעלי פגיעה מוחית ואוטיסטים, ובמשך כמה ימים נערכו טיולים מושקעים וארוכים וכן הועסקו בעשרות הפעלות אטרקטיביות המתאימות להם, מידי יום ביומו.

ביקורים מיוחדים נערכו השנה בנופשון, אורחים חשובים רמי מעלה כמו גופי רפואה וחברות גדולות במשק ונדיבים דגולים לשעה של התרגשות חוו חניכי הנופשון כאשר הגיע הגה"צ רבי מנחם ארנסטר ראש ישיבת ויזניץ לביקור מיוחד כשאליו מתלווים רבני החסידות.

באחד מימי הנופשון התקיימה אטרקציה כאשר מאה ילדים מיוחדים ומוגבלים השתתפו בטיסה בשמי הארץ על ידי טייסת נבחרת של 18 מטוסים קלים אשר יחד עם צוות טייסים נרתמו לעלות חיוך על פניהם.

הקייטנה השנה הוקדשה לעילוי נשמתו של מקים עולה של תורה וחסד הרב רפאל הלפרין זצ"ל.

כמו כן ביקרו בקייטנה חברי הכנסת משה גפני ויעקב אשר,וכן ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט שהתרגשו עד דמעות. גפני התבטא כי היה מן הראוי לזמן את החכ"ים מהציבור הכללי על מנת לבוא ולהתרשם מפעילות חסד זו הנעשית עבור כל החוגים והמגזרים בישראל בהתנדבות מלאה ובהתמסרות מדהימה ומקדשת שם שמיים בצורה יוצאת דופן.

























































נופשוני הקיץ רפואה וחיים הרב רפאל הלפרין חסד קייטנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד