ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

עשרה מנהלי סמינרים הוזמנו לשימוע במחוז החרדי

לקראת שלילת תקציבים? מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך זימן עשרה מנהלי סמינרים לשימוע דחוף ביום ראשון הקרוב במשרד החינוך בירושלים. לטענת אנשי המחוז, החלטת הסמינרים ברגע האחרון יוצרת עוול לתלמידות. "המשרד רואה זאת בחומרה ומתכוון לפעול בכל הכלים העומדים לרשותו בנושא" נמסר

מנהל המחוז החרדי איציק זהבי
מנהל המחוז החרדי איציק זהבי

לקראת שלילת תקציבים? מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך זימן הבוקר (רביעי) עשרה מנהלי סמינרים לשימוע דחוף ביום ראשון הקרוב במשרד החינוך בירושלים. בעקבות זאת מאיימים מנהלי הסמינרים להשבית הלימודים.

הזימון יצא לאחר שבשבוע האחרון הודיעו מנהלי הסמינרים לרשויות המקומיות כי הם מסרבים לקבל את השיבוצים של הרשויות החרדיות שקבעו כי הבנות צריכות ללמוד בבתי הספר הללו.

בעקבות הסירוב של המנהלים, הנוגע לכ-50 בנות, זימן מנהל המחוז את המנהלים לפני נקיטת סנקציות נגד הסמינרים. לטענת משרד החינוך, מדובר בסירוב מפתיע של הסמינרים אשר מצפצף על החלטת אגפי החינוך החרדי ברשויות המקומיות.

עיקר הבעיות מתרכזות בערים ירושלים ומודיעין עילית, אולם גם מנהלים מהערים ביתר עילית, אלעד ובית שמש זומנו לשימוע המדובר.

לטענת אנשי המחוז, החלטת הסמינרים לדחות את החלטות הרשויות המקומיות החרדיות ברגע האחרון יוצרת עוול לתלמידות ופוגעת בהם. המשרד רואה זאת בחומרה ומתכוון לפעול בכל הכלים העומדים לרשותו בנושא.

בשעה האחרונה הופץ מייל על ידי איגוד מנהלי הסמינרים ובו הם מודיעים כי בשל "התערבות הרשויות, ולאחר התייעצות עם גדולי ישראל", הם מורים 'לעת עתה' לא לפתוח כיתות הלימודים בא' סמינר ברחבי הארץ עד להודעה חדשה.

עודכן: 16:04
המחוז החרדי איציק זהבי סמינרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד