י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הבלוף נחשף: אפילו מוסד אחד חדש לא הצטרף לרשת החינוך של ש"ס

רק לפני חודשים ספורים הבטיחו בתנועת ש"ס כי יותר משלושים מוסדות חדשים עתידים להצטרף לרשת החינוך • 'בחדרי חרדים' יצא ובדק, ומצא כי למרות ההבטחות - אפילו מוסד אחד חדש לא הצטרף לרשת • ומה מגיבים על כך ברשת החינוך?

בנט בעת ביקורו ברשת מעיין החינוך התורני של ש"ס
בנט בעת ביקורו ברשת מעיין החינוך התורני של ש"ס

הצהרות לחוד ומעשים לחוד: בעוד בש"ס כזכור הודיעו לפני חודשים אחדים על מהפכה ברשת החינוך ועל יותר משלושים מוסדות שהצטרפו לרשת, מגלה בדיקת 'בחדרי חרדים' יממה לפני פתיחת שנת הלימודים, כי זה לא קרה.

בבדיקה מקיפה שקיים 'בחדרי חרדים' עולה כי נכון להיום לא הצטרף מוסד אחד חדש לרשת, ועל כל פנים לא באופן רשמי. ייתכן והוקמו מוסדות פרטיים או פיראטים, אולם הם לא מוכרים רשמית.

ומה באשר למעבר מוסדות מרשתות אחרות, או מוסדות המוגדרים פרטיים או מוכש"ר, ומנהליהם החליטו לקבל תקציב גבוה יותר ברמה של מאה אחוז מימון בהצטרפותם לחסות רשת מעיין החינוך - שהיא מקבילה למוסדות החינוך העצמאי? גם כאן בדקנו את הנתונים, ומדובר במספר חד ספרתי נמוך של מוסדות שכבר אושר מעברם, ועוד מספר דומה של מוסדות הנמצאים בהליך בדיקה במשרד החינוך לגבי מעבר אפשרי.

מרשת "מעיין החינוך התורני" נמסר בתגובה כי "עשרות אלפי תלמידי רשת ׳בני יוסף׳ - מעיין החינוך התורני, יפתחו מחר וביום ראשון את שנת הלימודים הבעל״ט, במאות מוסדות חינוך ברחבי הארץ.

"שגשוגה של רשת החינוך מיסודו של מרן זיע״א ניכרת היטב במעשים בשטח, בפתיחת מוסדות חינוך חדשים וקליטת מאות תלמידים נוספים כפי שפורסם".
רשת החינוך של שס מעיין החינוך התורני זרם החינוך העצמאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 56 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד