כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

לייקווד: השאירה פעוטה ברכב 40 דקות - ונעצרה

אישה חרדית מלייקווד נעצרה בחשד שהשאירה את בתה הפעוטה בת הארבעה חודשים ברכב סגור במשך 40 דקות. השוטר שחילץ את הילדה: "לא קשור לזה שמדובר ביהודים. זה קורה בכל דת"

אילוסטרציה (רויטרס)
אילוסטרציה (רויטרס)

אישה חרדית מלייקווד נעצרה אתמול (שלישי) אחר הצהריים בחשד שהשאירה את ביתה הפעוטה בת הארבעה חודשים במכונית סגורה, כשהיא צורחת ובוכה, והלכה לערוך את קניות.

המקרה אירע בעייירה Howell הסמוכה ללייקווד כאשר עוברי אורח הבחינו ברכב מסוג ניסן שחנה בחניה של מרכז קניות ובו תינוקת צורחת.

סטיב הייקל, שוטר בדימוס שהבחין באירוע, סיפר כי דלת המכונית הייתה נעולה כשבמושב האחורי ישבה תינוקת לבושה בבגדים חמים ומכוסה בשמיכה. התינוקת צרחה, הזיעה וגלגלה את עיניה.

סטיב מיהר למכוניתו, הוציא משם פטיש, שבר את חלון הרכב וחילץ את הפעוטה. הוא הודיע למשטרה והעביר מיד את התינוקת המעולפת לחנות ממוזגת סמוכה.

פארמדיק של העיירה הוזעק למקום והעניק לתינוקת עזרה ראשונה. החום במכונית הגיע החום ל-90 מעלות פרנהייט. כעבור זמן שבה האם מהקניות וגילתה את המהומה סביב מכוניתה ונכנסה לפאניקה.

האישה נעצרה והילדה הועברה לחזקתו של האבא. "זה לא קשור לדת ולעובדה שמדובר ביהודים, זה משהו שקורה בכל דת" אמר השוטר שחילץ את הפעוטה, "לתינוקת היה מזל גדול שהיא נותרה בחיים".

עסקנים בלייקווד פעלו לשחרור האם ממעצר, שצפויה לעמוד לדין בשל הזנחה. הרב זאב ויסברגר, עסקן ותיק בלייקווד, הודה לאלו שגילו את התינוקת והצילו את חייה.
לייקווד שכחת ילדים ברכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד