ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

פאג"י מציג: עידן חדש בבנקאות החרדית • וידיאו

הבנק החרדי קיים מסיבת עיתונאים והציג את תוכנית השלבים לבית החרדי • מזוגות צעירים בתחילת דרכם - ועד להורים המשיאים את ילדיהם • לכולם יש פתרונות כלכליים

מסיבת העיתונאים של פאג"י, היום
מסיבת העיתונאים של פאג"י, היום





היום (שני) השיק בנק פאג"י, מקבוצת הבינלאומי, הבנק החרדי היחיד בישראל, את שיטת השלבים של פאג"י, המבוססת על שיטה בינלאומית.

במסיבת העיתונאים, בה השתתפו מנכ"ל הבנק, רו"ח מר דב גולדפריינד, הנהלת הבנק ונציגות נכבדה מכל גווני המדיה החרדית, הציג הבנק בפני העיתונאים את עיקרי השיטה החדשה.

שיטת ה-PSS – שיטת השלבים של פאג"י, נבנתה מתוך ההכרה וההבנה העמוקה של הבנק עם אופיו הייחודי של "מעגל החיים החרדי".

לאדם החרדי "תחנות" שונות – במהלך חייו, ולכל שלב יש את המאפיין הייחודי וממילא את הצרכים הפיננסיים והבנקאיים הנגזרים מכך.

לכל שלב ושלב, התאים בנק פאג"י פתרונות לצרכים הייחודיים לו.

בשיטת ה-PSS שלושה שלבים: "התחלה טובה" - לזוג צעיר שמתכנן את החיים; "אמצע החיים" - למשפחה שמתכננת את החודש הבא; "סידור מלא" - להורים שמתכננים את החתונה הבאה.

רו"ח מר דב גולדפריינד, מנכ"ל בנק פאג"י: "בשנת 2007 השיק בנק פאג"י מהלך שיווקי תחת הסיסמא "בדיוק בשבילך". המהלך השיווקי כלל השקת אסטרטגיה מחודשת המבטאת את מקצועיות הבנק מצד אחד ואת ההבנה המעמיקה של הבנק בצרכי הקהל החרדי. לקראת שנת 2011 בנק פאג"י לוקח את המושג "בדיוק בשבילך" צעד אחד קדימה והופך אותו לשיטת השלבים, כזו שמתאימה לצרכיו היחודיים של הצרכן החרדי".

שיטת השלבים החדשה של פאג"י, מתחלקת כאמור, לשלושה שלבים, המותאמים כל אחד ל'תחנות" בחייה של משפחה חרדית וכוללת הטבות ללקוחות קיימים וללקוחות חדשים.

השקת המהלך החדש תבוא לידי ביטוי בפעילות הבנק במגוון תחומים: התאמה של שיטת העבודה בסניפים למהלך ה-PSS, קמפיין פרסומי רחב היקף, מיתוג סניפי הבנק בהתאם לרוח הקמפיין, התאמת מוצרים וסגמנטים נוספים לשלבים בחיים והטמעת מערכות חדשות המנתחות את צרכיו הפיננסיים של הלקוח, בהתאם למצבו בחיים.














תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד