י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מזקני צאנז: רבי אהרן יהושע נוסנצווייג ז"ל

ניצול השואה האיומה שזכה והתקרב לבית צאנז, ונעשה לאיש אמונו של השפע חיים עד ערוב ימיו, ואף מונה לאחראי על ירושתו - הלך לעולמו הבוקר

הרה"ח רבי  אהרן יהושע נוסנצווייג ז"ל
הרה"ח רבי אהרן יהושע נוסנצווייג ז"ל

ברוך דיין האמת: מארה"ב הגיעה הידיעה על פטירתו של הרה"ח רבי אהרן יהושע נוסנצווייג ז"ל, מזקני וחשובי חסידי צאנז ואיש אמונו של האדמו"ר בעל ה'שפע חיים' מצאנז זצ"ל.

המנוח ז"ל עבר את מאורעות השואה האיומה, שם פגש באדמו"ר מצאנז זצ"ל ומאז לא פספס אף שנה
בימים הנוראים ובמועדי ירח האיתנים בחצר החסידות, החל עוד משנות קדם במחנות העקורים על אדמת גרמניה, והמשיך כך במשך עשרות שנים בארה"ב ובארץ ישראל - בויליאמסבורג, בקרית צאנז וביוניאן סיטי. כחסיד לא עזב את רבו אף בערוב שנותיו של האדמו"ר זצ"ל בשנות שהותו בכפר שמריהו, ובביתו בקרית צאנז נתניה.

האדמו"ר זצ"ל ראה בר' אהרן יהושע ז"ל איש אמונו ואף שם אותו כאחד מאלו האחראים על הירושה. כמו כן, היה קרוב לבנו האדמו"ר מצאנז שליט"א ובכל ביקור בארה"ב היה נפגש עם האדמו"ר.

הלוויתו יצאה היום (רביעי) בשעה 12 בצהרים מביהמ"ד "בית ברוך צאנז קלויזנבורג" בויליאמסבורג בשעה 2 מבית המדרש הגדול ביוניאן סיטי, בדרכה לארץ ישראל.

ההלוויה מחר (חמישי) תתקיים בשעה 14:00 בצהריים, ותצא מבית המדרש אוהל נחמיה בקרית צאנז לעבר חלקת צאנז שבבית העלמין בשכונת ותיקים בנתניה, שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
אהרן יהושע נוסנצווייג הלוויה צאנז ירושה שפע חיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד