ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

ח"כ יעקב אשר בפתיחת הלימודים בקדימה: "שילוב ילדי צרפת - שליחות בתוך שליחות"

ח"כ יעקב אשר ערך סיור עם פתיחת הלימודים בשורה של מוסדות חינוך, ובהם בית ספר 'נתיבות משה' בקדימה ובית ספר של חינוך מיוחד

אשר. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
אשר. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

"בחרנו לפתוח את שנת הלימודים בבתי הספר בערי השדה כדי להדגיש את האחריות והדאגה של תנועת דגל התורה לבתי הספר בערי השדה העוסקים בקירוב ילדים לחינוך תורני", במילים אלו פתח ח"כ יעקב אשר את סיור פתיחת שנה"ל שערך בבית הספר "נתיבות משה" בקדימה יחד עם ראש המועצה שביט מס ומנכ"ל המועצה משה ארז.

בבית הספר המנוהל על ידי הרב יוסף קנפלמכר לומדים מאות ילדים, חלקם הגדול תושבי קדימה צורן וחלקם מיישובי הסביבה המגיעים כדי ללמוד בחינוך תורני, בשנה האחרונה החל בבית הספר פרוייקט מיוחד לשילוב ילדי צרפת הזוכים גם הם לחינוך תורני ומשתלבים היטב בבית הספר.

בדבריו הדגיש ח"כ אשר בפני ראש המועצה והורי הילדים את החשיבות של בית הספר המהווה מגדלור של חינוך לתורה לכל יישובי הסביבה, ואת המחויבות של דגל התורה לדאוג שלילדי ביה"ס יהיו תנאים פיזיים טובים ככל האפשר, רק בשבוע שעבר סיפר ח"כ אשר נפגש גפני יו"ר דגל התורה עם ראש המועצה וראש הוועדה המרחבית לתכנון ובנייה כדי שאפשר יהיה להציב באופן מיידי עוד 3 מבנים יבילים לביה"ס.



"להגיע לבית ספר אליו אנו קשורים כל השנה מאחורי הקלעים ולראות את ילדי החמד כשדרך הארץ ויראת השמים ניכרים על פניהם זה נותן כח להמשיך ולפעול עבורם במשך כל השנה, שילובם של ילדי צרפת בחינוך התורני הינה שליחות בתוך שליחות ואני משבח את מנהל ביה"ס וצוות המורים על עבודת הקודש למען ילדי ישראל", אמר אשר.

לאחר מכן המשיך ח"כ אשר וסייר בבית הספר לבנות בניהולה של גב' סטל המונה כמאה ושבעים תלמידות כשבכיתה א' השנה נכנסו כעשרים וחמישה תלמידות חדשות, ח"כ אשר ביקר בכיתות והתרשם מהתפתחותו של ביה"ס ומההשקעה החינוכית כשבוגרות בית הספר ממשיכות ללמוד בסמינרים חרדיים, לאחר הסיור נערכה ישיבת עבודה עם המנהלת בה הועלו נושאים שביה"ס צריך את עזרתו בהם מול הרשויות.

בהמשך סייר ח"כ אשר בביה"ס "גשרים" שע"י מוסדות אוהל שרה חינוך מיוחד שם קבע מזוזה למבנה החדש שתכנונו ותקצובו החלו בעת כהונתו כראש העיר בני ברק, היינו כאן בראשיתו של ביה"ס במצוקה הקשה שהייתה בתחילת הדרך, הלב מתמלא בשמחה לראות את הילדים המיוחדים במבנה רחב חדש וראוי, אמר ח"כ אשר.
יעקב אשר בית ספר קדימה עולי צרפת שליחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד