כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

המתעמלת היפנית שהכעיסה את ר' ברוך צ'ייט

הרב חיים ברוך חייט (צ'ייט), ראש ישיבת מערבא, זועם על שימוש בשירו "כל העולם כולו" על ידי מתעמלת יפנית שביצעה את תרגיל הקרקע שלה בגמר קרב-רב נשים האולימפי לצלילי השיר עם מילותיו של רבי נחמן מברסלב: "זו בושה"

הרב חיים ברוך חייט (צ'ייט) ראש ישיבת מערבא. צילומסך
הרב חיים ברוך חייט (צ'ייט) ראש ישיבת מערבא. צילומסך

הרב חיים ברוך חייט (צ'ייט), ראש ישיבת מערבא, זועם על שימוש בשירו "כל העולם כולו" על ידי מתעמלת יפנית, שביצעה את תרגיל הקרקע שלה בגמר קרב-רב נשים האולימפי לצלילי השיר עם מילותיו של רבי נחמן מברסלב. כך דווח באתר ynet.

התרגיל לא היה מוצלח במיוחד, כמו גם השימוש בשיר, כך לטענת הרב צ'ייט שאמר כי "זו בושה" ובודק האם הוא זכאי לתמלוגים על השימוש בשירו.

"זו לא הייתה בדיוק הכוונה של רבי נחמן מברסלב, שמילותיו יתנגנו באולימפיאדה", הוא צוטט באתר ynet, "וזה גם לא הכי צנוע בעולם. כראש ישיבת 'מערבה' זה לא מתאים. זו בושה. בעולם החסידי ידוע שלמנגינה יש גם קדושה. כשאדם חושב על המנגינה, הוא מכוון את מחשבותיו".

הרב הופתע לשמוע על השימוש בשיר במהלך התרגיל האולימפי: "לא האמנתי, אבל צפיתי וראיתי שזה נכון. הייתי בקשר עם אקו"ם, אני לא רוצה לעשות חילול השם ולא רוצה לפגוע ביחסים עם יפן, אבל אם מצד החוק מגיעים לי תמלוגים - אני אעמוד על זכותי".
הרב ברוך חייט אולמיפיאדה יפנית מתעמלת כל העולם כולו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד