י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

טירוף: קיצונים הגיעו מבית שמש להפגין בצפת - וקיללו את הגראי"ל

עשרות קיצונים מבית שמש הגיעו לצפת להפגין נגד מתחם מיוחד שנפתח בבין הזמנים עבור בחורים נושרים. הקיצונים התעמתו עם שוטר דתי וצעקו לו "תוריד את הכיפה". אלימלך גרסטל, שתיעד את האירוע, ל"בחדרי": "מתבייש בהם. אנשים עם כיפות שחורות מקללים את גדולי ישראל" • צפו

קיצונים מול שוטרים, אמש בצפת (אלימלך גרסטל)
קיצונים מול שוטרים, אמש בצפת (אלימלך גרסטל)

כמה עשרות קיצונים מבית שמש, בהם גם ילדים ונערים, הגיעו אמש (חמישי) בהסעה מאורגנת לצפת בכדי להפגין נגד מתחם מיוחד שנפתח בבין הזמנים עבור בחורים נושרים.

עשרות הקיצונים התעמתו במקום עם שוטרים. בין היתר התעמתו המפגינים עם שוטר דתי חובש כיפה שהוזעק למקום וצעקו לו "תתבייש, תוריד את הכיפה".

אלימלך גרסטל, תושב צפת, שתיעד את האירוע, סיפר ל"בחדרי חרדים" על שאירע. "הייתי בביתי ופתאום שמעתי צעקות" הוא מספר. "ירדתי למטה וראיתי כמה עשרות קיצונים שהגיעו במיוחד מבית שמש לצפת להפגין נגד המתחם שהוקם ב"מצודה" עבור נערים נושרים בבין הזמנים".



לדבריו, "מסיבה לא ברורה הקיצונים החליטו כנראה שהמקום מעודד גיוס לצה"ל והגיעו להפגין. ראיתי אותם עושים חילול השם וצועקים על שוטר דתי שיוריד את הכיפה".

לדבריו, בשלב מסוים החליטו הקיצונים לצעוק לעברו בגלל שהחזיק אייפון. "צעקו לי "אייפוניסט", לך לחזון איש 5". גרסטל הביע שאט נפש ממעשיהם ומהקללות החריפות נגד גדולי ישראל.

"אני מתבייש בהם. אנשים עם כיפות שחורות מקללים את גדולי ישראל. זו בושה וחרפה. מבחינתי הם לא יהודים. כיהודי לראות דבר כזה זה מחפיר".

בסופו של דבר, חבורת הקיצונים, שכנראה רצו להספיק "אקשן" אחרון לפני חודש הרחמים והסליחות ותחילת זמן אלול, עזבו את המקום תוך שהם מבטיחים לשוב במוצאי שבת.
צפת בית שמש קיצונים הרב שטיינמן אלימלך גרסטל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד