י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אופס: הדיילים הטיסו את הילדים ליעד שגוי - האמהות קיבלו ילדים שונים

בעקבות בלבול לא שגרתי בחברת התעופה "ג'ט בלו" האמריקנית, שני ילדים שהיו אמורים לשוב למשפחותיהם נשלחו כל אחד למשפחתו של השני בטעות. אחת האמהות סיפרה: "לא הפסקתי לבכות. צעקתי 'זה לא הבן שלי'"

מטוסים של חברת ג'ט בלו (רויטרס)
מטוסים של חברת ג'ט בלו (רויטרס)

בעקבות בלבול לא שגרתי בחברת התעופה "ג'ט בלו" האמריקנית, שני ילדים שהיו אמורים לשוב למשפחותיהם נשלחו כל אחד למשפחתו של השני בטעות.

"המתנתי בשדה התעופה בניו יורק לבואו של בני, היינו בחופשה ואני חזרתי הביתה שבוע קודם" סיפרה אחת האמהות. "השארתי את בני בן החמש עם בני משפחתי וקניתי לו כרטיס טיסה לניו יורק. שילמתי 100 דולר נוספים עבור ליווי של דיילת".

לדבריה, "בני משפחתי שמו לבני צמיד עם שמו וכתובת מגוריו ומספר הטלפון שלו. לאחר זמן ניגשה אלי דיילת מלווה בילד קטן ואמרה לי 'הנה הבן שלך, קחי את החבילות שלו'".

"הייתי בהלם, התחלתי לבכות ולצרוח, 'זה לא הבן שלי, היכן הבן שלי', הייתי בטוחה שהוא נחטף או שמשהו קרה לו. הדיילת מיד ראתה שיש כאן טעות. בחברת התעופה ניסו לאתר את הילד, לקח שלוש שעות מורטות עצבים עד שאיתרו את בני".

האם הוסיפה: "התברר שהעלו אותו בטעות לטיסה לבוסטון ואת הילד שהיה צריך להגיע לבוסטון שלחו לניו יורק. בשלב מסוים העלו את בני לטלפון והילד המפוחד אמר לי "מאמי, העלו אותי על טיסה לא נכונה".

הנהלת "ג'ט בלו" מיהרה לטפל בילד ולהטיסו בטיסה הבאה לניו יורק, כשהוא מלווה כל הזמן בדיילת. ג

המקור לבלבול טרם ברור. חברת התעופה העניקה למשפחה פיצוי של 2,100 דולר ולא חייבה אותה בכרטיס הטיסה.

אז אם אתם שולחים את הילד שלכם בליווי דיילת אנא ודאו שהוא אכן עולה לטיסה הנכונה ושיש על בגדו תו זיהוי עם כתובת וטלפון ברורים.
דיילים טיסה טעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד