י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

בגלל סוללה מתלקחת: ריקול למכשירי נוט 7

ענקית הטכנולוגיה סמסונג מבצעת ריקול למכשירי Galaxy Note 7 אותם הפסיקה למכור בעקבות דיווחים על התלקחות הסוללה

בגלל סוללה מתלקחת: ריקול למכשירי נוט 7

לאחר עצירת המכירות של Galaxy Note 7, קראה ענקית הטכנולוגיה סמסונג לבצע ריקול עולמי למכשירים שכבר נמצאים בידי לקוחות. זאת, בעקבות דיווחים על התלקחות הסוללה של המכשיר.

לאחר דיווחים על התלקחות המכשירים בעקבות תקלה בסוללה, לפני יומיים עצרה בחברה את מכירת המכשיר, ועל פי הדיווח היום ברויטרס, החברה החליטה לבצע ריקול למכשירה החדש, הסמסונג גלקסי נוט 7.

במילים אחרות, כל מי שכבר הספיק לרכוש את המכשיר, יחזיר אותו לחברה ויקבל מכשיר חלופי, אך טרם נמסר מתי החברה תספק מחדש את המכשיר. מאז הושק המכשיר לפני כשבועיים, נמכרו למעלה כ-2.5 מיליון מכשירים ברחבי 10 מדינות. יצויין כי המכשיר טרם הושק בישראל.

ביום רביעי הודיעה חברת הסלולר הדרום קוריאנית סמסונג, כי היא מעכבת את אספקת מכשיר הסלולר Note7 לשלושת אוניות המשא הגדולות במדינה וכי המשלוחים מתעכבים בעקבות שיקולים לביצוע בקרות איכות נוספות למכשירים.

מסמסונג אלקטרוניקס ישראל נמסר: "אנו עורכים בדיקה מעמיקה ומקיפה עם שותפינו. נחלוק את הממצאים בהקדם האפשרי. סמסונג מחויבת לחלוטין ללקוחותיה עם מוצרים ברמת האיכות הגבוהה ביותר".

ובזמן שסמסונג מתעסקת ובודקת את הבעייה במכשיר, המתחרה הגדולה שלה חברת אפל, הודיעה על השקת מכשיר אייפון 7, מכשיר הדגל החדש של החברה, בשבוע הבא.

למרות שעדיין לא ברור מה מקור התקלה בנוט 7, ויתכן כי התקלה היא בכלל בגורם שלישי היות והתקלה היא רק בדרום קוריאה, החברה כבר הפסידה לא מעט ומקור התקלה שגורם לפיצוץ הסוללה עדיין נבדק.
נוט 7 Note 7 גלקסי סמסונג ריקול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד