י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הסערה מחריפה: נתניהו מתלבט האם לפטר את כץ, ליצמן רמז כי קיבל הוראה מגבוה

משבר כץ והחרדים סביב עבודות הרכבת בשבת רחוק מסיום, כך נראה עם פתיחתו של השבוע השני מאז פרוץ הפרשה • ראש הממשלה עושה בדק בית בקרב בכירי הליכוד ובודק מי יגבה את כץ, והחרדים מצידם מחדדים את המסרים הלוחמניים ביומונים

הסערה מחריפה: נתניהו מתלבט האם לפטר את כץ, ליצמן רמז כי קיבל הוראה מגבוה
אפי שריר, פלאש 90

הודעת נתניהו על הפסקת חילול השבת דקות לפני השבת - פרטים חדשים נחשפים: על פי דיווח ב'הארץ' גפני דרש רשמית בשיחותיו עם ראש הממשלה את פיטורי ישראל כץ. ליצמן כבר איים בעזיבת הממשלה, והודיע כי זו ההוראה של הרבי מגור.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', כבר ביום שישי, בשיחות עם נתניהו, שב ח"כ משה גפני על דרישתו לפטר את כץ ואמר כי זה שיקר לו. השר ליצמן אמנם לא הציב בשיחות עם נתניהו דרישה פרסונלית הנוגעת לכץ, אך אמר כי האדמו"ר מגור, הידוע כמי שחרת על דגלו את עניין שמירת השבת, הורה לו לעזוב את הממשלה אם תחולל השבת.

במקביל לדיווח על ההוראה של האדמו"ר מגור, דווח בגלי צה"ל כי ליצמן אמר לראש הממשלה שבמידה ויהיו חילולי שבת הוא מתכוון לבקש כבר ביום ראשון ממינהל הרכב להחליף את רכב השר ברכב ח"כ, כשהרמז ברור. הבוקר ניתן לראות כי עיתון 'המודיע' הרחיב את סיקור הפרשה, במתן רוח גבית למאבק למניעת חילול שבת.

עוד דווח בהארץ, כי נתניהו עדיין מתלבט אם לפטר את כץ. מקור בכיר בליכוד אמר בשיחה עם "הארץ" כי "לנתניהו נמאס מכץ" וכעת הוא בוחן אם ייפגע פוליטית ותדמיתית מפיטוריו על רקע משבר הרכבת. נתניהו מנסה להבין אם חברי הכנסת של הליכוד יתייצבו לצדו במקרה של פיטורי כץ. שר העבודה והרווחה חיים כץ התייצב בפומבי לצד ישראל כץ, כמו גם סגן שר השיכון ז'קי לוי. נכון לאתמול בערב, אף שר או חבר כנסת בליכוד לא התייצב פומבית לצד ראש הממשלה והמתקפה החריפה שלו על כץ.
משבר כץ והחרדים נתניהו והחרדים משבר השבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד