י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הפלסטיני מחברון שנפל על המתנחל הלא נכון

פרובוקציה? ערבי תושב חברון ופעיל השמאל שפעלו בשבת בצהריים בחברון נתקלו במתנחל הלא נכון מבחינתם

עו"ד איתמר בן גביר, המתנחל הלא נכון. צילום: פלאש90
עו"ד איתמר בן גביר, המתנחל הלא נכון. צילום: פלאש90 צילום: פלאש 90

לאחר סיום התפילה במערת המכפלה צעדו מספר יהודים, ביניהם עו"ד איתמר בן גביר, ממערת המכפלה לגבעת האבות.

בשלב מסוים עמד ערבי תושב חברון והחל לקלל את עו"ד בן גביר בשפה בוטה. בן גביר התקרב והבחין בצלמת פעילת שמאל עומדת על גג בית סמוך ומסריטה את האירוע וממתינה לתגובת בן גביר. בשלב זה ביקש בן גביר משוטרי מג"ב לקחת את פרטי הערבי על מנת שיוכל להתלונן עליו.

במוצאי השבת ניגש בן גביר והגיש תלונה במשטרה. בתלונתו אמר בן גביר כי הערבים ואנשי השמאל עברו עבירה של התנהגות פסולה במקום ציבורי בכך שביקשו ליצור מהומה, והפרו את השלום או עשו מעשה שעלול להוביל להפרת השלום. עורך הדין סיפר כי מדובר במדיניות קבועה ושיטתית של פעילי השמאל הקיצוני, שיוצרים מהומה ומסריטים את הדברים כדי לתעד את התגובה ולאחר מכן להציג את האירוע בצורה ערוכה ומגמתית מזו שבה התחיל.

בן גביר ציין כי גם כנגד חיילי צה"ל מתנהל מסע כזה וגורמים שונים מגיעים לעבר החיילים מקללים אותם, תוך שהחיילים נותרים חסרי אונים ואף לא מודעים לחוק המאפשר להם לעכב את המקללים בגין עבירה של העלבת עובד ציבור במילוי תפקידו.

בן גביר ביקש מהמשטרה גם לקבל לידיו את פרטי הערבי על מנת שיוכל להגיש תביעה אזרחית נגדו. אחד השוטרים שהגיע למקום אמר כי הערבים ואנשי השמאל "נתקלו הפעם במתנחל הלא נכון", והוא מעריך שהסיפור הזה יעלה למקלל בחקירת משטרה.
איתמר בן גביר עימותים בחברון הפרעה לסדר הציבורי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד