י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

גפני מאשים: "הפלג גרמו לבחירת זנדברג - שנאבקת לחלל שבת"

פאנל סוער של בכירי 'דגל התורה' בבני ברק: חברי המועצות פינדרוס ואלפר תקפו בחריפות את היועצים החרדים לראשי הערים החילוניים • גפני יצא במתקפה חריפה על 'עץ' והסביר מדוע שר התחבורה ישראל כץ אשם במשבר חילולי השבת ברכבת

גפני מאשים: "הפלג גרמו לבחירת זנדברג - שנאבקת לחלל שבת"

כינוס חיזוק לפעילי דגל התורה בשורת עניינים העומדים על הפרק נערך אתמול (מוצ"ש) בבני ברק, ובמרכזו התקיים פאנל סוער, בו השתתפו בין השאר חברי הכנסת גפני ואשר, והנציגים המקומיים מנחם שפירא, יצחק רייך, מיכי אלפר, אברהם שטרן ולייזר ראוכברגר. את הפאנל הנחה המחנך הרב מרדכי בלוי.



את הכינוס פתח חבר המועצה מחיפה מיכי אלפר, שגולל את מסכת הייסורים שעוברים תושבי חיפה החרדים בגלל היועצים לענייני חרדים של ראש העיר. לדברים הצטרף סגן ומ"מ ראש העיר ירושלים יצחק פינדרוס, שאמר כי "צריך לטפל במגמה זו בכל חומרת הדבר, בהתייעצות עם גדולי ישראל".

לאחר מכן נשא דברים יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, שהתייחס לסוגיה המרכזית שעל סדר היום - חילולי השבת ברכבת, וקשר אותם ל'פלג הירושלמי': "ביום שישי בהרצליה, כפי הנראה בהוראת השר כץ, היה פירוק מסילות כדי שהרכבת לא תעבוד ביום ראשון. זו מריבה אישית של כץ עם נתניהו בגלל מה שעשה לו במרכז הליכוד", פתח גפני.

"מי שמובילה כעת את המאבק, זו תמר זנדברג, שאמרה בעבר שהיא נציגת עץ - הפלג שלא השתתף בבחירות, בעקבות ספירת הקולות האחרונות שהכניסו אותה, אם הם היו מצביעים היא לא הייתה נכנסת", מצא גפני את האשמים.

לאחר מכן דיבר גם ח"כ יעקב אשר, שתקף את היועצים אשר מסכסכים בין הקהילות החרדיות. בסיום הודה סגן ראש העיר בני ברק מנחם שפירא לפעילי השטח, אשר משקיעים את כל כוחם בכל ימות השנה מאחורי הקלעים.
משה גפני דגל התורה פאנל יעקב אשר תמר זנדברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד