כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הנגבי חושף את האשם במשבר שפרץ בממשלה

השר צחי הנגבי חושף את מה שאירע מאחורי הקלעים במשבר שסף את המדינה כולה, והטיל את האשם על כץ • מירי רגב הצטרפה אף היא למתקפה על כץ

השר צחי הנגבי, צילום: פלאש90
השר צחי הנגבי, צילום: פלאש90

נמשך העימות בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לשר התחבורה ישראל כץ סביב סערת העבודות ברכבת בשבת - השר צחי הנגבי אומר הבוקר (א') בגלי צה"ל כי ראש הממשלה בתחושה איומה של תסכול.

לדברי השר הנגבי - "ביום שישי אחה"צ מנכל הרכבת התקשר לראש הסגל במשרד ראש הממשלה יואב הורביץ, ואומר לו, אני לא יכול לעצור את העבודות גם ב-17 המקומות שסוכם עליהם, בהוראה מגבוה. זה מה שגרם למשבר". הנגבי הוסיף עוד כי "דיברתי גם במוצ"ש עם ראש הממשלה ובתחושה איומה של תסכול".

הנגבי נשאל על ידי רזי ברקאי - למה נתניהו לא קרא לחרדים ואמר להם אין מה לעשות?

הנגבי השיב כי - "אתה לא יכול להטיל אשמה על מי שלא אשם. לא ליצמן ולא דרעי ולא גפני הציבו אולטימטום לראש הממשלה. הם ישבו וסיכמו עם כץ לפני חודשיים. כץ הפר ואז ראש הממשלה התערב, התכנסה וועדה והגיעו לסיכום. ואז בום טראח, מנכ"ל הרכבת מודיע שבהוראה מגבוה הוא חייב כן לעבוד בשבת. אז מי כן אשם במשבר?".

מי שהצטרפה לנתניהו והתנערה מכץ היא השרה מירי רגב, שכתבה כי - "השבת היא יום המנוחה הלאומי של כולנו. שמירת הסטטוס קוו בעניין השבת מחייבת את כלל משרדי הממשלה ואין לפגוע בו. ישראל ניצבת בפני אתגרים לא פשוטים ולכן עלינו השרים לפעול בתאום ובהדברות עם ראש הממשלה בכדי לשמור על אחדות הליכוד והממשלה למען מדינת ישראל".

בתוך כך נמסר מדובר אגד רון רטנר: ״נכון לשעה זו אין חייל אחד ברחבי הארץ שממתין להסעה. אגד העמיד הבוקר למעלה מ-140 אוטובוסים נוספים בין היתר באמצעות חברת הבת אגד הסעים, כדי לסייע במשבר שנוצר.

"בקווי תל אביב חיפה התווספו כ 70 אוטובוסים ונרשם גידול של כ-600% במספר הנוסעים בקו. צוותי התנועה של אגד בראשות ראש אגף התנועה, פרוסים בשטח ונותנים מענה לכל בעיה.

בשעה זו מתחמי הסעת החיילים בחוף כרמל ריקים מחיילים. בתחנת חוף כרמל בתמחת ובמסוף ארלוזורוב אין עיכובים בתנועת הנוסעים. כמו תמיד במצבי משבר תחבורתיים אגד נערך במהירות לתת מענה מיטבי באמצעות אלפי הנהגים המסורים וכך נעשה גם בעתיד כל אימת שנדרש".
צחי הנגבי ישראל כץ משבר הרכבת מירי רגב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד