י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

ישי ריבו מוכן ל'אלול': "אור החיים" • האזינו

'זמן אלול', בו מתחילים בחורי ישיבות את הלימודים, מתבטא אצל ישי ריבו בסינגל שכולו אהבת התורה - "אור החיים" • האזינו

ישי ריבו מוכן ל'אלול': "אור החיים" • האזינו

ישי ריבו ממלא אולמות, פארקים והופעות ענק, הוא מופיע בארץ ובחו"ל, לצעירים, מבוגרים, דתיים וכאלה שאינם שומרים מצוות. הוא כותב שירים גם לאומנים אחרים ומתנהל כמעט כמו כוכב, עד ששואלים אותו על ערך התורה הקדושה.

"אני באמת חושב שאם היינו יודעים את ערכה האמתי של לימוד התורה היינו מתלהטים אחריה", אומר ריבו בלהט של "עדיין" בחור ישיבה. "התחברתי לסיפור הידוע על המלך מנשה שבא בחלום לאחד החכמים והזהירו שלא יזלזל בו כי אם היה חי בדור שלו, דור עובדי עבודה זרה, היה מרים בעצמו את שולי גלימתו ורץ לעבוד עבודה זרה... הלהיטות, שמופנית לפעמים למקומות לא טובים ממחישה לאיזו עצמה של תשוקה יכול אדם להגיע כלפי משהו שהוא אוהב, ולכן יש להפנות אותה- כולה לתורה. לצערי, היום אני לומד תורה רק פעמיים בשבוע, אבל בבחרותי למדתי בישיבה וטעמתי אותה לרגעים, עסקתי בתורתי קרעים קרעים. אבל אני יודע מה הוא לימוד תורה, בתוך תוכי, אני שואף לעוד ומהמקום הזה אני יוצר כיום".

"אור החיים", יוצא מחדש לרגל תחילת זמן אלול, יום בו שבים בני הישיבות ואף מתחילים מחדש, את שנת הלימודים. השיר פותח את כל ההופעות, הציבור מכיר את המילים ומתחבר למנגינה. "זה שיר שכל כולו אהבה לתורה וללומדיה. כנראה שהתחושה עוברת בס"ד הלאה. קיבלתי המון תגובות על השיר בחודשים האחרונים, אנשים מספרים שהוא עושה להם טוב ואפילו מחזק. אני חושב שאין זמן מתאים יותר מאלול כדי להוציא אותו".

ישי ריבו אור החיים סינגל מוזיקה אלול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד