כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

בשורה: גוד-פארם פותחים השוק לתחרות וישמרו שבת

מהפכה בתחום הפארם - לראשונה קם מתחרה שמתכוון להכנס לתחום בו שולטת 'סופר פארם' • הבעלים ל'בחדרי': נשמור שבת

בשורה: גוד-פארם פותחים השוק לתחרות וישמרו שבת
יחצ

לפני כשבועיים הושקה רשת גוד פארם באופן רשמי עם פתיחתו של הסניף הראשון ברחוב קינג ג'ורג' 25 בתל אביב. מאז פתיחתו אלפי לקוחות כבר ביקרו בסניף והתרשמו בעצמם מהמהפכה הצרכנית ובשורת המחירים שהביאו היזמים אדם פרידלר ואוהד סנדלר לעולם הפארם. כשאלפים רבים נוספים מצטרפים למהפיכה הצרכנית מידי יום.

הרשת מציעה שלל עצום של מוצרים ומותגים מעולמות הפארם, אותם ניתן למצוא בכל סניף של הרשתות המוכרות. אלא שבניגוד לרשתות האחרות, בגוד פארם המוצרים הנמכרים בגדלים הרגילים, נמכרים במחיר של עד עשרה שקלים בלבד.

בהחלטה שהתקבלה על ידי פרידלר וסנדלר בעלי הרשת, הרשת לא תעבוד בשבת וכל המוצרים הנמכרים בסניפים כשרים, "היו פרסומים לא נכונים ומוטעים בתחילה ויש לציין שהרשת לא תפעל ביום המנוחה" מדגיש פרידלר, "אנחנו וכל צוות 'גוד פארם' עובדים קשה מאוד במהלך שבוע העבודה ומחכים בקוצר רוח לכניסת השבת כדי שנוכל לצבור אנרגיות ולהיות עם המשפחות, אנו רואים בכך ערך עליון גם אם מדובר בהפסד פוטנציאלי של רווחים", מסכם סנדלר.

הרשת מספקת חווית קנייה חדשנית וייחודית ותתמקד בפריסה ארצית של חנויות במרכזי הערים. עד סוף השנה צפוייה הרשת לפתוח עוד כ- 25 סניפים חדשים בערים פתח תקווה, חולון, ראשל"צ, רחובות ועוד.

בין המותגים אשר יוצעו ברשת ניתן למצוא את קולגייט, Oral-B ואקווה פרש בתחום הדנטלי, פינוק, Dove, Style ו- L'oreal Elvive בתחום השמפו, תחליבי הרחצה והסבונים, בתחום הדיאודורנטים יוצעו המותגים Nivea, רקסונה, AXE וספיד סטיק. בנוסף המותגים אולוויז ואוולדיי בתחום ההיגיינה הנשית, 'דיסני' ו-NUBY בתחום מוצרי התינוקות וכמו כן שלל מותגים מבית קרליין, קרמה, ד"ר פישר, Dorex וקלינקס.

גם בתחום החיתולים תציע הרשת מהפכה צרכנית כאשר תציע זוג חיתולים חד פעמיים (בכל אחד מהגדלים) של המותג "בייביסיטר" במחיר אחיד של 1.9 ₪, זאת באמצעות מעמדים ייעודיים אשר יוצבו בסניפים. כמו כן, בזמן הקרוב תחל הרשת לשווק באופן בלעדי מארזים של 15 חיתולים במחיר של 10 שקלים.

בנוסף, תשיק הרשת מותג פרטי תחת השם: "GOOD" אשר יציע שלל מוצרים בעולמות האופטיקה (דוגמת משקפי קריאה ועדשות מגע), אביזרי טיפוח לשיער ועוד.

את ההשקעה הראשונית בהקמת הרשת השיגו פרידלר וסנדלר ממשפחת גראס, פילנתרופים יהודים אמריקאים, ממייסדי רשת RITE AID- רשת הפארם הגדולה ביותר בחוף המזרחי והשלישית בגודלה בארה"ב. השניים נפגשו עם נציגי המשפחה שהיו שותפים בתכנון המודל העסקי והחליטו להשקיע ב'גוד פארם' גם מתוך שליחות ואהבת ישראל.

אדם פרידלר: "הגיע הזמן שהצרכן הישראלי יפסיק לשלם כל כך הרבה כסף על מוצרי יסוד בסיסיים כמו שמפו, משחת שיניים מוצרי היגיינה אישית , כאלו אשר כל אחד מאיתנו חייב ביום יום. אפשר להרוויח פחות על אותו מוצר, למכור הרבה יותר ולהיות הוגן עם הצרכנים ולא להכביד כל כך על ההוצאה המשפחתית".

אוהד סנדלר: "הצלחנו לרתום למהפכה את מיטב הספקים והיצרנים. אין ספק שהגיעה השעה לעשות מהפכה צרכנית בענף הפארם והספקים שלנו בחרו להיות שותפים לדרך כבר מההתחלה. אנו נמשיך להכניס מגוון מוצרים איכותיים לסניפים בהתאם לקונספט של רשת 'גוד פארם' ולהביא בשורות נוספות בעולמות הפארם"
גודפארם שומרי שבת פארם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד