י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מאה שערים: נעצר חשוד בתקיפת נערים חרדים במשך שנים

לאחר מספר שנים בהן הגיעו דיווחים לעסקנים בירושלים על חנות לתיקוני בגדים במאה שערים שם מבוצעים מעשים חמורים בבחורי ישיבות צעירים, הוגשה תלונה במשטרה ונעצר חשוד. אחד העסקנים ל"בחדרי": "חייבים להגיש תלונות למשטרה"

אילוסטרציה (יוסי זמיר, פלאש 90)
אילוסטרציה (יוסי זמיר, פלאש 90)

לאחר מספר שנים בהן הגיעו דיווחים לעסקנים בירושלים על חנות לתיקוני בגדים בשכונת מאה שערים בה מבוצעים על פי החשד מעשים חמורים בבחורי ישיבות צעירים, הוגשה לאחרונה תלונה במשטרה ונעצר חשוד במעשים. כך נודע ל"בחדרי חרדים".

חוקרי תחנת משטרת לב הבירה בירושלים עצרו היום (ראשון) אחר הצהרים את בעל החנות, שאינו חרדי, בחשד לפגיעה בטהרתם של בחורי ישיבה צעירים שהגיעו לחנות.

על פי החשד, בחורים אשר לא התנגדו למעשים החמורים קיבלו תיקונים ללא עלות, אך כאשר בעל החנות היה נתקל בהתנגדות ורתיעה הוא היה נוהג לומר 'סליחה' וממשיך בעבודתו כרגיל.

מפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' עולה כי לאחר שרבני השכונה ועסקנים שונים הצליחו לשכנע את אחד הבחורים להגיש תלונה, החוקרים עצרו את החשוד אשר הובל לתחנת המשטרה, שם נחקר ושוחרר למעצר בית.

"שמועות, רכילות ודיווחים אינם משפעים כלל" אומר אחד העסקנים בתחום ל"בחדרי חרדים", "אין שום סיבה להתבייש להגיש תלונה. נכון שזה לא נעים, אבל בשביל למצות את החקירה חייבים להתלונן בפני הרבנים והעסקנים ולא להימנע מלהגיש תלונה למשטרה".

במשטרת ירושלים אישרו ל'בחדרי' את מעצרו של החשוד, "בעניינו הוגשה תלונה ונפתחה חקירה".
מעשים חמורים מאה שערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד