י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מצפים למופת: היערכות בציון ה'שומרי אמונים'

מאות רבות של מתפללים צפויים לפקוד ביום היארצייט את קברו של רבי אברהם חיים ראטה בעל "החוקי חיים" זצ"ל

האדמו"ר משומרי אמונים זצ"ל בשנתו האחרונה לחייו
האדמו"ר משומרי אמונים זצ"ל בשנתו האחרונה לחייו

לקראת יומא דהילולא של הרבי משומרי אמונים, רבי אברהם חיים ראטה בעל "החוקי חיים" זצ"ל, שיחול בה' אלול, נערכה השבוע ישיבת היערכות לאבטחת הציון בהר הזיתים לטובת ההמונים שיפקדו את המקום.

מקום קבורתו של הרבי משומרי אמונים הפך זה מכבר למקום לישועת הכלל והפרט. כפי שבחיים חיותו היה ידוע כאוהבן של ישראל וכפועל ישועות לכלל ולפרט.

כידוע הרבי משומרי אמונים זצ"ל התגורר בעיר התורה והחסידות בני ברק, והיווה מגדלור לעיר כולה וסביבותיה, הן באנשים שהגיעו להתברך מהרבי שהקשיב לכל אדם במאור פנים כאב רחום, והן בטישים שהיו לשם דבר משך כל ימי חייו, הזמירות שנאמרו טרם הקידוש המרטיט במתיקות ובנוסח המיוחד שניגן בחן חודר עצמות ולב המביא כל אחד שחזה בעבודת הקודש להרהר בתשובה שלימה.

כפי שהבטיח לפני פטירתו כי ביום של ההילולא מי שבא להתפלל נותן כוח לצדיק לפעול לבקשותיו.
לכך עומד על ציונו ומפזר ישועות לכל הפוקדים ביום זה את קברו בהר הזיתים. ואכן המקום התפרסם זה מכבר לציון הפועל ישועות לכלל ולפרט וסיפורי הוד ומופת מתגלגלים סביב מקום זה. המשטרה הודיעה כי תתגבר את השמירה בדרכי ההגעה בעשרות שוטרים. מערך הסעות מתוגבר יופעל מבני ברק ומירושלים.

בארגון החסד 'רחימא דאברהם' שנוסד לזכרו הטהור של הרבי זצ"ל שוקדים בימים אלו על כל ההכנות הלוגיסטיות לקליטת ההמונים שיבואו לזכות בישועות ולהיפקד בדבר ישועה ורחמים בציון הקדוש.
שומרי אמונים החוקי חיים רחימא דאברהם מופתים הר הזיתים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד