כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

עידן חדש? מוטי שטיינמץ רוקד על הבמה

האם הזמר מוטי שטיינמץ, הידוע בכינויו "אמן הרגש", החל לשלב ריקודים בהופעות? אם לשפוט לפי התקופה האחרונה - התשובה על כך חיובית בהחלט • מנהלו האישי רובי בנט מסביר בשיחה ל"בחדרי חרדים" האם מדובר בשינוי קונספט

עידן חדש? מוטי שטיינמץ רוקד על הבמה

אין חובב מוזיקה חסידית שלא מכיר את מוטי שטיינמץ. הזמר החסידי הצעיר שפרץ לחיינו בשנים האחרונות צבר כבר רקורד מרשים של אלפי הופעות והפך עד מהרה לחביב הקהל, כזה שאין אירוע חרדי שלם בלעדיו. הוא מלהטט בסקאלה הרחבה שבין הדינרים היוקרתיים ביותר בארץ ומחוצה לה, ועד קומזיצים אל תוך הלילה בכל רחבי הארץ.

המותג הבולט של שטיינמץ, הוא הרגש. "אמן הרגש", כך הוא משווק על ידי מקורביו, ובראשם מנהלו האישי רובי בנט. שטיינמץ לא מאכזב את המותג, ובכל אירוע בו השתתף ביצע רפרטואר מרשים של שירי רגש בעיקר, באמצעותם סחף את הקהל לשירה אדירה מהנשמה.

הקונספט של הרגש ממשיך לשחק תפקיד מרכזי בשיווק המותג החסידי הצעיר, אולם עושה רושם שאמן הרגש מרשה לעצמו לאחרונה להיות משוחרר יותר. כן, הוא עדיין מבצע את השירים הגדולים שמזוהים איתו ומתכתבים עם המיתוג הרגשני, כדוגמת "ותערב" ו"כאייל תערוג", אולם בסופן של ההופעות, כשמבוצעים השירים הקצביים יותר על פי רשימת ה"ליין - אפ", שטיינמץ נותן לעצמו דרור ומקפץ על הבמה.

בלט הדבר במיוחד בהופעות האחרונות של שטיינמץ, ובמיוחד בקומזיץ שהתקיים במודיעין עילית, שם פיזז "אמן הרגש" לצלילי הלהיט "כרחם אב".


שטיינמץ מפזז על הבמה במודיעין עילית.

האם "אמן הרגש" משנה את המיתוג ומתחיל לרקוד ולהרקיד? שאלנו את רובי בנט, אמרגנו האישי. בנט סרב להגדיר זאת כשינוי קונספט. על פי בנט "לא חל שום שינוי. מוטי תמיד היה זמר רגש, וכך זה גם יישאר. זו האישיות שלו, ובהתאמה לכך - גם המיתוג שלו".

בנט מתייחס לריקודים החדשים בקיץ האחרון ואומר כי "בקיץ הנוכחי מוטי כיכב בכל קומזיץ מכובד בארץ, ובאופן טבעי המארגנים ביקשו להוסיף גם ריקוד הודיה בסוף הערב. מוטי אכן הראה יכולות גם בקטע הקצבי, והעביר לקהל אנרגיות מעולות. הכול בעדינות, באצילות ובאווירה של קדושה, כמו שרק מוטי יכול לתת".

בנט חותם ואומר: "אני רוצה להעביר מסר לחתנים הטריים - שלא יתלהבו יותר מידי. המוטו של מוטי זה עדיין 'אמן הרגש'. מוטי לא נהיה זמר ההרקדות הבא".
מוטי שטיינמץ רובי בנט אמן הרגש הופעה מוזיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד