י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

מייד אין צ'יינה: ליצמן פתח ערוץ בריאות בין סין לישראל

משלחת של כעשרים וחמישה משקיעים בתחום הרפואה ונציגי ממשל של מחוז חוביי בסין הגיעה השבוע לביקור רשמי בישראל ונפגשה עם שר הבריאות יעקב ליצמן. בתום הפגישה הוחלט על פתיחת ערוץ בריאות בין סין לישראל בתחום המכשור הרפואי

ליצמן והסינים
ליצמן והסינים

משלחת של כעשרים וחמישה משקיעים בתחום הרפואה ונציגי ממשל של מחוז חוביי בסין הגיעה השבוע לביקור רשמי בישראל ונפגשה עם שר הבריאות יעקב ליצמן.

המשלחת שכללה את אחת הקרנות הגדולות בסין United investment ואת בית ההשקעות יפו קפיטל, בהובלת חברת מגנט גרופ, הביעה את נכונותה להקמת עמק הסיליקון הישראלי במחוז חוביי בסין, שבו יינתן דגש על נושא ההשקעות הסיניות בחברות ישראליות בתחום המכשור הרפואי והפארמה.

השר ליצמן שארח את חברי המשלחת במשרד הבריאות קרא לשיתוף פעולה בין-מדינית בתחום ההשקעות בחברות ישראליות מתחום הרפואה, לפיתוח ערוץ תיירות מרפא מסין לישראל: "דומני שזה יהיה מצוין לשני הצדדים" אמר השר והציע את סיוע משרד הבריאות הישראלי בפיתוח ושדרוג מערך בתי החולים בסין.

בפגישה השתתפו גם נציגי הקרנות בישראל, גדי לוזון ואברהם גולדשמידט, שהציגו בפני השר את הפיתוחים הרפואיים והמתקדמים של החברות החוסות תחת הקרנות הסיניות כשההון הכולל של הקרנות עומד על קרוב למאה מיליארד דולר. "אני רואה הזדמנות גדולה עבור מערך הבריאות בישראל לשתף את העם הסיני המלומד בפיתוח ואחזקת המערכת", אמר השר ליצמן והודה לחברי המשלחת על הביקור והיוזמה.

יו"ר המשלחת הזמין את שר הבריאות להשתתף בכנס ההייטק הגדול go 4 israel שייערך בסוף החודש בסין ויביא עמו בשורה גם למערך הבריאות והרפואה בישראל.
יעקב ליצמן מכשור רפואי סין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד