י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

החיפושים נמשכים, גם נתניהו בא • גלריה

גם בשעות הלילה יימשכו המאמצים לאתר את חמשת הנעדרים הלכודים מתחת להריסות החניון שקרס בתל אביב. ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לזירת הקריסה • גלריה

החיפושים נמשכים, גם נתניהו בא • גלריה
קובי גדעון, לע

גם בשעות הלילה יימשכו המאמצים לאתר את חמשת הנעדרים הלכודים מתחת להריסות החניון שקרס בתל אביב. ראש הממשלה בנימין נתניהו ביטל אמש את הגעתו למשחק הכדורגל בין נבחרת ישראל לאיטליה כדי להגיע לאתר הקריסה, שגבה את חייהם של שני אנשים.

טרם המראתו בבוקר לביקור מדיני בן יממה בהולנד ביקש ראש הממשלה לבחון את האתר ולוודא שכל האמצעים הדרושים עומדים לרשות כוחות החיפוש וההצלה התרים עדיין אחר חמישה נעדרים. ראש הממשלה הביע תקווה שהנעדרים יימצאו בחיים ושיבח את כוחות החיפוש וההצלה על מאמציהם הגדולים.

ראש הממשלה שמע במקום סקירות על מאמצי החילוץ והטיפול בפצועים מפי מפקד פיקוד העורף אלוף יואל סטריק, מפקד מחוז ת"א ניצב צ'יקו אדרי ומנכ"ל מד"א אלי בין.

ראש הממשלה נתניהו אמר במקום: "הכוחות כאן פועלים קודם כל במהירות האפשרית לנסות לחלץ את הלכודים, מאמץ קשה, מאוד מקצועי, מאוד מאתגר, כמובן אנחנו מאחלים החלמה לכל הפצועים. הפעילות כאן היא ברמה הגבוהה ביותר שיש, היעד כרגע הוא קודם כל הצלת חיי אדם, אני חושב שאנחנו גם מפיקים כאן הרבה לקחים, חלקם מיושמים בצורה מרשימה. מדינת ישראל דואגת לאזרחיה ואני מקווה ומתפלל שיעלה בידי הכוחות להציל את הלכודים".

נתניהו הוסיף, "יש כאן כוחות מקצועיים מאוד, נחושים מאוד, מערך שנבנה ועכשיו הוא מאותגר, הוא כבר פעל ברחבי העולם אבל למעשה זה כמעט מבחן ראשון של קריסה, דבר שיכול לפרוץ גם בנסיבות אחרות, בהתקפות טילים, ברעידות אדמה".

לסיום אמר ראש הממשלה: "אני יכול לומר למשפחות שאנחנו לא חוסכים שום מאמץ להוציא אותם, אנחנו מבינים את המצוקה שלהם, את הדאגה הכבירה, עושים הכל כדי להוציא אותם. הייתה פה פעולה עם טכנולוגיה מאוד מרשימה לאתר אותם. אנחנו יודעים איפה הם. אני מקווה ומתפלל שנגיע אליהם בזמן".



































חניון קריסה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד