ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

טהרת הקודש: דגים סרוחים ומנעולים במוסד שלקח כסף מהמדינה

נמשך המאבק בין תומכי ומתנגדי 'חכמת לב' - המוסד על טהרת הקודש שנתפס לוקח כסף מהמדינה • הלילה השחיתו אלמונים מנעולים במוסד, שפכו במקום דגים מסריחים וריססו צבע על הקירות • תיעוד וסיקור מזירת הקרבות הירושלמית

טהרת הקודש: דגים סרוחים ומנעולים במוסד שלקח כסף מהמדינה

המלחמה בירושלים נגד מוסד 'חכמת לב' ש'נתפס' לוקח כסף מהמדינה, למרות שהיה על 'טהרת הקודש' - ממשיך ביתר שאת, וזאת למרות שנפתח בית ספר חדש שלא לוקח כסף מהמדינה.

מתנגדי בית הספר 'חכמת לב' הגיעו הלילה, נעלו את הבניין במנעולים כבדים וכמו כן השפריצו צבע שחור על הבניין ושפכו דגים סרוחים.

מאז נחשף ב'בחדרי חרדים' כי המוסד לוקח כסף מהמדינה, נערכו מידי יום ביומו הפגנות נגד המוסד ומנהלו ר' אלתר קויפמן.

היום כאמור המפגינים שברו שיאים ולמנהלי המוסד והתלמידות שהגיעו למקום ברחוב קאפח לקח זמן רב לנקות ולתקן את כל הנזקים שנגרמו לבניין.

גורמים בעדה החרדית ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' אומרים: "אנחנו מתנגדים לכל אלימות ואנו בטוחים שבעלי המוסד עושים זאת לעצמם ויש לנו ראיה לדבר שהם הורידו את מצלמות האבטחה בימים האחרונים. הם רוצים להראות שמתנכלים להם ושירחמו עליהם".

כך או כך, אומרים בעדה החרדית, ההפגנות של אנשי ועד החינוך הישן יימשכו כנגד המוסד כל עוד הוא פתוח - למרות שנפתח מוסד חדש על טהרת הקודש בהשתתפות הגאב"ד ורבני העדה החרדית כפי שדווח הבוקר לראשונה ב'בחדרי חרדים'.



















חכמת לב מוסד טהרת הקודש ירושלים דגים סרוחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד