י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

גבעת אדומים: הערבים יתלוננו לאו"ם, ואנחנו נמשיך לבנות

הפלסטינים התלוננו לאו"ם על בניית "גבעת אדומים", ובחברה בחרו לשלוח תגובה מיוחדת לאבו מאזן

אבו מאזן, צילום: פלאש90
אבו מאזן, צילום: פלאש90



בעקבות הפרסומים לפיהם יו"ר הרשות הפלסטינית פנה לאו"ם כנגד הבניה ב"גבעת אדומים" הגיבו ב"קרן ירושלים המאוחדת" המשווקת את הפרויקט.

בחברה אמרו: "גם אבו-מאזן מפנים שהבניה ב'גבעת אדומים' בע"ה היא עובדה מוגמרת על פי החלטת ממשלה משנת 84, העיכוב בביצוע ההחלטה נגרם בשל הדרישה להסדיר את הרישום בטאבו על שם יהודים. העובדה שהקרקע נרשמה בטאבו, לפני כשנתיים, הינה לצנינים בעיני השמאל. אויבנו ברש"פ מבינים שאין להם יכולת לטעון מאומה, וכשאין מה לומר - בוכים לאו"ם.

"אנו מאמינים שממשלת הימין המתמודדת עם משבר הדיור החמור ביותר בתולדות המדינה מחד, וחפצה בחיזוקם של גושי ההתיישבות מאידך, תמשיך לפעול למען הקמת היישוב 'גבעת אדומים' שלגביו התקבלה החלטה. אין לנו כוונה להיכנע לארגוני השמאל המבקשים לפגוע במיזם תוך שימוש ברשות הפלסטינית ובכלי התקשורת המסייעים לה".

על פי פרסום של "ערוץ 7" משרד החוץ הפלסטיני הפנה בקשה למועצת הביטחון של האו"ם לנקוט בצעדים כנגד הבניה בהתנחלויות תוך שהוא מציין את שמה של "גבעת אדומים". בהודעה שפרסם, קרא משרד החוץ הפלסטיני למועצת הליגה הערבית לקבל החלטות כנגד בהודעה, מאשימה הרשות הפלסטינית את ישראל בהגברת פעילות הבנייה בהתנחלויות, והזכירה בהקשר זה פרסומים של "אגודות התנחלות" המשווקות חלקות המיועדות להקמה של "התנחלות חדשה", כהגדרתה, הסמוכה למעלה אדומים תחת השם ''גבעת אדומים''.

משרד החוץ הפלסטיני גינה בתוקף את המיזם תוך שהוא מדגיש כי קיימות עשרות תכניות להקמת אלפי יחידות דיור באזורים שונים באיו"ש הממתינות לאישור הגורמים הרלוונטיים בישראל.
גבעת אדומים אבו מאזן פלסטינים באו''ם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד